خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Lokapala v1.3.317.20236 بازی لوکاپالا اندروید

Lokapala بازی لوکاپالا اندروید

 

Lokapala دارای یک میدان نبرد گسترده با گیم پلی MOBA سرگرم کننده است تا با ادامه بازی، تجربه فوق العاده ای را برای همه به ارمغان بیاورد و عناصر جالبی را برای برانگیختن بازیکنان و اصرار یا اکتشافات آنها پرده برداری کند.

بازی Lokapala یک MOBA با کیفیت بالا با سرعت بالا و طیف گسترده ای از انتخاب ها برای بازیکنان است تا به سرعت خود را با نبردهای شدید وفق دهند. بازی همچنین داستان های زیادی را برای هر شخصیت معرفی می کند و بازیکنان می توانند به تدریج از طریق نبردها قفل آن ها را باز کنند یا به اهدافی که تعیین کرده اند برسند. مهم‌تر از همه، غنای حالت‌های بازی، چالش‌ها، رویدادها و موارد دیگر آماده است تا هیجان‌انگیزترین احساسات و تجربیات را برای بازی به همه بدهد.

گیم پلی مجذوب کننده MOBA با عناصر عمیق

گیم پلی MOBA محبوب شده است، اما هر بازی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و بازی Lokapala شگفتی های زیادی برای بازیکنان خواهد داشت. سرعت مسابقه کاملاً به دو طرف بستگی دارد و سیستم همیشه به طور خودکار بسیاری از عوامل طبیعی را متعادل یا تنظیم می کند تا مبارزه عادلانه تر شود. در همین حال، بازیکنان 4 باید همیشه با هم تیمی های خود هماهنگ شوند تا حملات، حملات کامل و موارد دیگر را با تاکتیک های ظریف برای پیروزی انجام دهند.

کنترل های جذاب برای بهترین عملکرد نبرد

کنترل‌های بازی اصلاح شده و با بسیاری از عملکردهای خودکار یکپارچه شده‌اند تا دقت یا تحرک هر شخصیت را در سبک‌های مختلف افزایش دهند. بازیکنان همچنین می توانند مستقیماً سیستم حمله را در زمان واقعی یا در میانه مبارزه تنظیم کنند تا عملکرد هر مبارزه را به حداکثر برسانند. البته معجزات بسیار دیگری برای هر شخصیت ظاهر می‌شود و باعث می‌شود که بدون توجه به موقعیت، هیجان یا مهارت همه به شدت افزایش یابد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
بازی Lokapala

دانلود بازی Lokapala مود شده – بازی لوکاپالا اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.