خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Ancient Gods v1.2.2 بازی خدایان باستان اندروید

Ancient Gods بازی خدایان باستان اندروید

 

Ancient Gods یک بازی منحصر به فرد است که مجموعه قهرمانان و عناصر عرشه سازی بازی های اکشن-استراتژیک در آن گرد هم می آیند.

Ancient Gods: Card Battle RPG یک بازی استراتژی نبرد کارتی مبتنی بر نوبت، ترکیبی از گیم پلی سبک اکشن با طیف متنوعی از تمدن های تاریخی است. گرافیک دو بعدی بازی شامل محیط های پر جنب و جوش، شخصیت های قابل تنظیم و تصاویر کارت های بازی اصلی است. شخصیت‌ها دارای شکل‌هایی به سبک وسترن، به‌ویژه شخصیت‌های زنانه، با اشکال فوق‌العاده هستند. موسیقی پس زمینه دراماتیک و یادآور قرون وسطی است و جلوه های صوتی پر جنب و جوش است.

قوانین ساده هستند: در شروع هر دور، شما به طور تصادفی چهار کارت از دست خود می گیرید. اگر آن چهار کارت را دوست ندارید، می توانید چهار کارت دیگر را به طور تصادفی از روی عرشه خود بکشید. سطح انرژی کاراکترها در سمت چپ نشان داده شده است و استفاده از کارت ها باعث کاهش آنها می شود. در ضمن میزان انرژی مصرفی در هنگام استفاده از هر کارت در گوشه سمت چپ بالای هر کارت نمایش داده می شود. مانای شما با هر نوبت جدید دوباره پر می شود و در شروع هر نوبت جدید، چهار کارت به صورت تصادفی از عرشه به شما داده می شود.

اگر بازیکنی در هر مسابقه از بازی Ancient Gods برنده شود، یک صندوقچه گنج پر از سکه و توانایی انتخاب یکی از سه کارت را دریافت خواهد کرد. سکه را می توان در مغازه های مختلف برای خرید کارت های معاملاتی مختلف خرج کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که بازیکن با رویدادهای تصادفی روبرو شود که بر شخصیت تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر در سفر هستید و با آتشی مواجه می شوید، شخصیت شما می تواند استراحت کند و بهبود یابد.

پس از هر نبرد، هر چه HP شخصیت هنوز دارد به طور خودکار بازیابی نمی شود. HP فقط در صورت رعایت شرایط خاص بازیابی می شود. این بازی دارای بیش از 30 شخصیت قابل بازی است که هر کدام دارای دو مهارت غیرفعال هستند که می‌توان آنها را ارتقا داد. با این حال، شخصیت فقط اولین مهارت را باز شده است. مهارت‌های باقی‌مانده پس از ارتقای شخصیت به سطح 20 باز می‌شوند. علاوه بر این، ارتقاء به بهبود سیستم آمار کاراکتر کمک می‌کند و تنها پس از جمع‌آوری تعداد کافی کارت شخصیت توسط بازیکن می‌توان آن‌ها را ارتقا داد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود Ancient Gods

دانلود بازی Ancient Gods مود – بازی خدایان باستان اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.