خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Crime Detective Tycoon v0.9.1 بازی مدیریت کاراگاه جنایی اندروید

Idle Crime Detective Tycoon بازی مدیریت کاراگاه جنایی اندروید

 

Idle Crime Detective Tycoon یک بازی مدیریتی بیکار است که باید در آن تحقیقات را در صحنه جنایت انجام دهید و عاملان را به دست عدالت بسپارید.

 

در این بازی بیکار، می توانید مهارت های خود را به عنوان یک محقق خصوصی با در اختیار گرفتن نقش یک محقق خصوصی در معرض آزمایش قرار دهید. اکنون زمان ایجاد یک آژانس تحقیقات خصوصی و شروع تحقیقات در مورد جنایات متعدد است. پرونده‌های پیچیده و دشوار، سازمان‌های جنایی تثبیت‌شده، بازرسان با تجربه و بسیاری پیشرفت‌های دیگر هنوز در راه است.

اگر متخصصان متخصص در زمینه های مختلف را بیاورید، شانس بسیار بیشتری برای حل جنایات و دستگیری افراد فراری خواهید داشت. هدف این بازی ساخت موفق ترین شرکت تحقیقاتی خصوصی در تاریخ است.

لطفاً در تحقیقات بازی Idle Crime Detective Tycoon شرکت کنید و اطلاعاتی را در اختیار مقامات قرار دهید تا به آنها در یافتن عامل جنایت کمک کنند. اگر تیم به متخصصان جدید در این زمینه دسترسی داشته باشد، می‌تواند به طور مؤثرتری همکاری کند و در زمان کمتری راه‌حلی برای مشکلات بیابد. شما مسئول مدیریت اعضای تیمی هستید که به شما گزارش می دهند، در صورت لزوم آنها را ارتقا می دهید و با ارائه بازخورد و دستورالعمل به آنها در توسعه مهارت های تحقیقی خود کمک می کنید.

تحقیقاتی را در مورد آنچه رخ داده است، انجام دهید و با مقامات مربوطه همکاری کنید تا افراد مسئول این جنایت را در اسرع وقت به دست عدالت بسپارند. شما اکنون آماده هستید تا شروع به جستجوی مجرمان در سراسر شهر کنید. ماموریت شما شما را به همه جا خواهد برد. همانطور که در طول بازی پیشرفت می کنید، از شما خواسته می شود که افراد جدیدی را وارد تیم خود کنید، به آنها آموزش و آموزش بدهید، به آنها کمک کنید تا حرفه خود را پیش ببرند، و حتی به آنها کمک کنید تا کسب و کارهای جدیدی راه اندازی کنند.

برای بررسی صحنه جرم در بازی Idle Crime Detective Tycoon جستجوی سرنخ ها و شواهد، و یافتن افراد مسئول جنایت، باید با مقامات همکاری کنید. بازیکنان پیشرفت‌های مختلفی را پیش‌بینی می‌کنند، از جمله تجربه گیم‌پلی جذاب‌تر، قهرمان‌ها و آنتاگونیست‌های دوست‌داشتنی، و یک طرح کنترل آسان برای درک. اگر می خواهید شرکت تحقیقات خصوصی شما بهترین در صنعت باشد، نمی توانید از میانبرها استفاده کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

Idle Crime Detective Tycoon

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.