خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Guns – Shooting Tycoon v1.2.6 بازی مدیریت تیراندازی اندروید

Idle Guns – Shooting Tycoon بازی مدیریت تیراندازی اندروید

 

Idle Guns – Shooting Tycoon یک بازی مدیریتی جذاب است. یک میدان تیر ایجاد کنید و برای بهبود آن تلاش کنید. ممکن است با راه‌اندازی کسب‌وکار سرمایه‌دار اسلحه خود، ثروت زیادی به دست آورید.

 

آیا دوست دارید روی اسلحه ها کلیک کنید و یک کسب و کار راه اندازی کنید؟ زنجیره ای از میدان های تیراندازی سرپوشیده را راه اندازی کنید و می توانید درآمد زیادی کسب کنید. هدف نهایی بسیاری از افراد در زندگی این است که یک شوت عالی باشند. در گالری تیراندازی، این وظیفه شماست که مطمئن شوید آنها سرگرم می شوند و مهارت های جدید را در یک محیط امن یاد می گیرند. کاری کنید که مهمانانتان، به خصوص قهرمانان خفته تان، مانند بازیکنان درجه یک احساس کنند.

در بازی Idle Guns – Shooting Tycoon شما در یک اتاق کوچک فقط با تپانچه شروع می کنید، یعنی تعداد زیادی از بازی های سرمایه دار یا امپراتوری سازی شروع می شوند. اهداف اصلی کسب و کار شما کسب درآمد و رشد است. به مناطق مخصوص تفنگ در محدوده تیراندازی دسترسی پیدا کنید، مانند موارد مربوط به راکت انداز، مسلسل و هفت تیر. بازی های کلیکی ما ساخت مجموعه ای از سلاح ها را سرگرم کننده و ایمن می کند. برای بازی با این غول اسلحه بیکار نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.

یک راه ساده برای اینکه افراد بیشتری به میدان تیرتان بیایند این است که کیفیت اسلحه‌های این بخش را به همان روشی که می‌توانید در کلیکر اسلحه می‌توانید بهبود بخشید. در تمام مراحلی که برای ساخت یک اسلحه خاص انجام می شود شرکت کنید. مانند سایر بازی های کلیکی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی صفحه ضربه بزنید. اینکه مشتریان چقدر مایل به پرداخت هستند بستگی به کیفیت اسلحه های شما دارد. آیا این بهترین بخش در مورد سرمایه دار شدن در تجارت نیست؟

کاری کنید هر فردی که بازی Idle Guns را بازی می کند فکر کند که بهترین تیرانداز در بازی است. مانند بازی‌های امپراتوری، باید پول بیشتری به دست آورید، محدوده‌های تیراندازی بیشتری را باز کنید و مواردی را که قبلاً دارید به هم متصل کنید تا شبکه بزرگ‌تری ایجاد کنید. مطمئن شوید که تا جایی که می توانید سلاح دارید. این بازی یک کلیک کننده اسلحه و یک کلیک کننده پول را مخلوط می کند. با کلیک بر روی آنها می توانید سلاح های مختلفی را بدست آورید. از نتایج کار سخت خود لذت ببرید زیرا مشتریان شما را ستایش می کنند، کسب و کار شما به سرعت رشد می کند و حساب بانکی شما پر می شود.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Idle Guns مود

دانلود بازی Idle Guns – Shooting Tycoon مود – بازی تیراندازی بیکار اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.