خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Ikki Tousen: Extra Burst v1.4.900 بازی ایکی توسن اندروید

Ikki Tousen: Extra Burst بازی ایکی توسن اندروید

 

Ikki Tousen: Extra Burst بازیکنان را به نبرد بین زیباترین دختران می آورد.بازیکنان به یکی از آن جنگجویان منحصر به فرد تبدیل می شوند تا با رئیس های شیطانی مبارزه کنند.

جنگجویان زن بسیار چشمگیر که قهرمانان بازی Ikki Tousen: Extra Burst هستند. حالا بازیکنان می توانند خود را در این نبرد نامحدود بسیار باکلاس تجربه کرده و غوطه ور شوند. این گیم پلی منحصر به فرد و جذاب را از دست ندهید. این بازی یک نبرد مرتبط بین شخصیت های جاه طلب و هیجان بازیکنان را هنگام شرکت در این جهان تحریک می کند. در بازی Ikki Tousen: Extra Burst بدون توقف می توانید از بسیاری از حرکات ویژه برای براندازی لانه دشمن استفاده کنید.

شخصیت های زیبا را جمع آوری کنید

اکنون، بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را در میان بیش از 40 جنگجوی زیبا که در مقابل آنها ایستاده‌اند، کنترل کنند. روی بدن آنها اطلاعات عمومی مانند انرژی و توانایی‌های ویژه‌ای که دارند ظاهر می‌شود. این عنصری است که شما می‌توانید یک استراتژی موفق در مبارزه با یک دشمنان قدرتمندی از جمله Hakufu Sonsaku، Uncho Kanu یا حتی Liu Bei Gentoku، Zhao Yun Koryu انجام دهید. هر شخصیت رنگ و زیبایی غیرقابل انکار خود را دارد.

منتظر ورود دختر جدید باشید

در پشت این نبرد شدید در بازی Ikki Tousen داستانی معنادار و منطقی بر اساس داستان اصلی که ما از آن الهام گرفته بودیم نهفته است. با این حال، برای ارائه چیز جدیدی به شما، بازی Ikkitousen Extra Burst شخصیت های جدیدی را اضافه می کند که موج خاصی را به ارمغان می آورد که این پادشاهی هرگز نداشته است. بیایید منتظر بمانیم و ببینیم آنها چه کسانی هستند و توانایی های منحصر به فرد آنها چه خواهد بود؟

حالت نبرد خودکار

اگر بازیکن جدیدی هستید که با گیم پلی آشنایی ندارید نگران نباشید. با درک نیاز شما، ما دائماً بهبود یافته ایم و قرار است شما به صورت خودکار بازی کنید. همانطور که از نام آن پیداست، جنگجویان ما به شما کمک می کنند تا به طور خودکار دشمن را شکست دهید.بازیکنان می توانند آن گیم پلی را مشاهده کرده و به آن مراجعه کنند تا بعداً با حریفان سنگین تر یاد بگیرند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 17 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Ikki Tousen: Extra Burst با پول بی نهایت

دانلود بازی Ikki Tousen: Extra Burst با پول بی نهایت – بازی ایکی توسن اندروید

 

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.