خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Love & Pies v0.16.7 بازی عشق و پای اندروید

Love & Pies بازی عشق و پای اندروید

Love & Pies یک بهشت ​​شیرین است، جایی که ما با هم زنجیره های جالبی از مغازه ها و کیک ها را خواهیم ساخت. این یک بازی پازل جذاب است و بازیکنان ناشناخته های قطعات پازل را پیدا خواهند کرد. شوکی بزرگ چیزی است که با آن روبرو می شوید زیرا نانوایی مورد علاقه شما سوخته است. اما اشکالی ندارد؛ بازی همیشه چالش هایی را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین به شما امکان بازسازی می دهد. جالبتر این است که بازی رازهای زیادی در انتظار شماست تا کشف کنید.

درک اسرار بازی Love & Pies

کافی شاپ Windmill شما ناگهان بدون هیچ دلیلی آتش گرفت. این ملکی است که شما و همسرتان ساخته اید اما اکنون به ویرانه تبدیل شده است. شما به خاطر این اتفاق متأسف هستید، اما خوشبختانه بازی به شما کمک کرده تا این کافه را بازیابی کنید. تا زمانی که معماهای معمولی بازی را حل کنید، می توانید این مکان را ارتقا دهید. جالب‌تر این است که می‌توانید به یک کافی‌شاپ زنجیره‌ای، شیرینی‌های عظیم در شهر، ارتقا دهید.

توسعه فروشگاه های زنجیره ای

قبل از این، شما و همسرتان فقط بر توسعه کافی شاپ تمرکز می کردید بدون اینکه به ایده های جسورانه دیگری فکر کنید. اکنون غرفه شما، فروشگاه های زنجیره ای شما ارتقا یافته است تا به داغ ترین مکان مرکزی شهر تبدیل شود. بنابراین بیایید کیک‌های معمولی‌تری را که مدت‌ها دوست داشتید بسازیم. شاید ترکیب کیک و نوشیدنی باعث شلوغی مغازه شما شود و این ایده جسورانه به نتایج مثبتی برسد.

غلبه بر چالش ها

بعد از اینکه وارد این تجارت شدید، شروع به بررسی کافی شاپ قدیمی نیز می کنید. چرا سوخت؟ مغز متفکر کیست؟ در واقع این تحقیق زمان زیادی را می گیرد، اما بازی Love & Pies به شما کمک می کند کشف کنید. بازی یک دوربین امنیتی به شما می دهد و تمام شواهد در دستان شماست. جالب‌تر این است که بازی شما را قادر می‌سازد به گذشته برگردید تا شاهد همه چیز باشید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Love & Pies با پول بی نهایت

دانلود بازی Love & Pies مود شده – بازی لاو اند پایز اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.