خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Bear Bakery – Merge Tycoon v1.1.04 بازی نانوایی خرس اندروید

Bear Bakery – Merge Tycoon بازی نانوایی خرس اندروید

 

Bear Bakery – Merge Tycoon بازی سرمایه دار بسیار مورد انتظار شما بالاخره رسید! لذت بیدار شدن با همراهان جذاب از حیوانات بانمک اکنون به سطح جدیدی رسیده است. اگر تلاش کافی داشته باشید، باید بتوانید یک نانوایی ساده ایجاد کنید.

در بازی Bear Bakery – Merge Tycoon نانواها می توانند از روش مدیریت و ادغام برای تولید نان های جدید استفاده کنند. می توانید نان های مختلفی را با روش ادغام بپزید. به نظر شما نانوای خرس در مرحله بعد چه نانی درست می کند!؟ شما یک هدف کوتاه مدت برای ایجاد آرامش بخش ترین محیط آبگرم قابل تصور دارید. ما به یک اتاق استراحت برای اطمینان از ایمنی همه در کار نیاز داریم.

بازی از بازیکنان می‌خواهد که از درآمد نانوایی برای تجهیز فضاهای استراحت کارکنان خود با صندلی راحت استفاده کنند. هنگامی که کارکنان از نظر خواب، رژیم غذایی و ورزش به خوبی مراقبت می شوند، بهره وری می تواند افزایش یابد. بدون نان، نانوایی از بین می رود. نانوایی ها برای ادامه کار به محبوبیت نان های عالی خود متکی هستند. بازی Bear Bakery – Merge Tycoon مقدار زیادی نان تولید می کند.

بسیار مهم است که بدانید مشتریان شما از چه چیزهایی لذت می برند و از چه چیزهایی خوششان نمی آید. مهم است که به یاد داشته باشید که هر مصرف کننده علایق و نیازهای غذایی منحصر به فردی دارد! ترجیحات مشتریان! برای این منظور، من از شما می‌خواهم که نان مورد علاقه خود را پیدا کنید و آن را به طور منظم در رژیم غذایی خود بگنجانید.

یک فروشگاه پاپ آپ ایجاد کنید که چیزهای مختلفی را بفروشد. آقای Bearbae دستور پخت نان بی نظیری را ایجاد کرده است. اگر می خواهید از این پیشنهاد قبل از انقضای آن استفاده کنید، باید به زودی اقدام کنید. طرح های منحصر به فرد مبلمان را که فقط در فروشگاه های پاپ آپ ارائه می شوند از دست ندهید. کی قرار است نانوایی خرس تعطیل شود؟ مدیران باید مشکل را حل کنند!!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Bear Bakery - Merge Tycoon با پول بینهایت

دانلود بازی Bear Bakery – Merge Tycoon مود شده – بازی نانوایی خرس اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.