خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود WinterCraft: Survival Forest v0.0.30 بازی وینترکرفت اندروید

WinterCraft: Survival Forest بازی وینترکرفت اندروید

 

در بازی WinterCraft: Survival Forest اسلحه بسازید، یک کمپ پایه بسازید و با شکار حیوانات و جمع آوری غذا در زمستان سخت در جنگل زنده بمانید.

 

تنها شانس شما برای فرار از این وضعیت دشوار یافتن راهی برای خروج از جنگل زمستانی است که در آن به دام افتاده اید. شانس شما برای رسیدن به صبح چقدر است؟ بازی WinterCraft یک بازی بقا که در یک جنگل زمستانی اتفاق می‌افتد، از شما می‌خواهد که با خطرات رو در رو مقابله کنید. وسایل جمع آوری کنید، اردو بزنید، حیوانات وحشی را ردیابی کنید، و در جنگل های پوشیده از برف قدم بزنید!

چیزهای هیجان انگیز زیادی در بازی WinterCraft: Survival Forest برای شما در نظر گرفته شده است، از جمله زندگی در زمین، ماجراجویی، شکار، جمع آوری منابع و خلق چیزها. یافتن غذا، آب کردن برف، شکار حیوانات و نگه داشتن آتش مهارت هایی هستند که برای زنده ماندن به آن نیاز دارید. همچنین باید این توانایی ها را تقویت کنید. زنده ماندن در زمستان در بیابان می تواند دشوار باشد. برای اینکه گرم بمانید، باید آتش درست کنید و چوب اضافه کنید. رختخواب خود را مرتب کنید تا برای عصر آماده شوید. توت ها و همچنین تنه و شاخه ها، سنگ ها و پوست را جمع آوری کنید. یک جفت ابزار – یک تبر و یک کلنگ – ایجاد کنید و از آنها برای شکستن سنگ ها و قطع درختان استفاده کنید. حیوانات را می توان هم برای گوشت و هم برای پوست شکار کرد.

چیزهایی بسازید که به زنده ماندن و موفقیت شما کمک کند. پس از انتخاب خود، برای ادامه روی دکمه Craft کلیک کنید. احتیاط توصیه می شود زیرا برخی از موارد نیاز به استفاده از آتش کمپ، چاقو و میز کار دارند. انواع مختلفی از حیوانات وحشی وجود دارد که در جنگل زندگی می کنند. آنها از هر دو گیاه خوار و گوشتخوار تشکیل شده اند.

اگر مجبور به انتخاب بودید خود را در کجای زنجیره غذایی قرار می دهید؟ باد و سرما سخت ترین موانع برای بقای شما در این محیط خواهند بود. آتش درست کنید و لباس گرم آماده کنید. در طول زمستان، به نظر می رسد که جنگل همیشه سبز برای همیشه ادامه دارد. اما افرادی که قبل از رسیدن ما اینجا زندگی می کردند چه کسانی بودند؟ علاوه بر این، چرا این مکان در حال حاضر خالی است؟ وظیفه شما در بازی WinterCraft: Survival Forest یافتن این اطلاعات خاص برای شرکت است.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
بازی WinterCraft: Survival Forest با پول بی نهایت

دانلود بازی WinterCraft: Survival Forest مود – بازی وینترکرافت اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.