خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Bloons TD Battles 2 v1.7.1 بازی نبرد بالون ها اندروید

Bloons TD Battles 2 بازی نبرد بالون ها اندروید

 

Bloons TD Battles 2 با بادکنک های رنگارنگ بی شماری به بازیکنان عرصه هیجان انگیزی هدیه می دهد. هنگام آمدن به این دنیا، ماموریت شما این است که هر تعداد توپ طلای خوب را نابود و منفجر کنید. سلاح هایی که ما به شما می دهیم تفنگ های آبی بامزه هستند. علاوه بر این، این یک مبارزه به یاد ماندنی است زیرا شما می توانید شخصیتی را برای خود و حریف خود در این مبارزه شدید تن به تن انتخاب کنید. چه کسی بیشترین امتیاز را خواهد داشت و به دور بعد راه می یابد؟

سالن بزرگ

سالن بزرگ این میدان جنگ شامل چالش های زیادی برای به چالش کشیدن استعداد و انعطاف پذیری بازیکن است. بازی Bloons TD Battles 2 منتظر می ماند تا ببیند آیا می توانید قدرت خود را برای ورود به سالن بزرگ ثابت کنید، جایی که هر خانه ای آرزوی ورود به صاحبان افسانه ای مشهور در سراسر جهان را دارد. اگر بتوانید وارد اینجا شوید، شانس مبارزه با بااستعدادترین بازیکنان برای کسب افتخار نزدیک است.

ترکیب استراتژیک

در بازی Bloons TD Battles 2 مسابقات بسیار شدید در شرف آغاز شدن هستند. از استراتژی های مختلفی استفاده کنید که با هم هوشمندانه کار می کنند تا بازیکنان را در مسیر درست پیروزی قرار دهید. اکنون می‌توانید از طریق تعداد توپ‌های فوتبالی که منفجر می‌شوند، حریفان خود را شکست داده و آنها را شکست دهید. ما دقیق ترین و واقعی ترین عدد را درست در کنار صفحه اصلی برای شما ارائه می کنیم. توپ های مختلف بسته به درجه سختی و شکنندگی امتیازات متفاوتی خواهند داشت.

اتحاد با افراد با هم رتبه

بدون توقف، ما همچنین دائماً در نبردهای نامحدود برای شما هم روح می آوریم. بازیکنان می توانند با بسیاری از بازیکنان مختلف در یک رتبه ترکیب شده و متحد شوند، و شما نمی توانید دست بدهید، چه بازیکن دیگر بلندتر باشد و چه کوتاه تر. با این ویژگی، 9 تورنمنت منحصر به فرد در انتظار شما برای فتح خواهند بود. در کنار آن عرصه هایی با مدل های مختلف چیدمان پیچیده وجود دارد.

قدرت

بازی Bloons TD Battles 2 به بازیکنان این امکان را می دهد که برای افزایش قدرت به سالن استادان دسترسی داشته باشند. این اهرمی است که بهترین شانس مبارزه را در تابلوی امتیازات مبتنی بر elo خاص به شما می دهد. علاوه بر این، انتخاب و جمع‌آوری نشان‌های منحصربه‌فرد بیشتری را در هر فصل از طریق سفری که در بسیاری از میدان‌های جنگ جنگیده‌اید در یک مرور کلی برای شما آسان می‌کنیم. نه تنها این، بلکه در حال حاضر، بازی Bloon را برای شما ارسال می کند که کاملاً برای بهینه سازی اقتصادی و حملات بهینه شده است.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Bloons TD Battles 2 با پول بی نهایت

دانلود بازی Bloons TD Battles 2 با پول بی نهایت

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.