خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dangerous Fellows v1.25.1 بازی یاران خطرناک اندروید

Dangerous Fellows بازی یاران خطرناک اندروید

 

Dangerous Fellows یک سیم‌کارت دوست‌یابی بر اساس رمان‌های بصری است. قسمت ها و داستان های جدید با شخصیت های مورد علاقه خود را پیدا کنید. کارت های غیر معمول و منحصر به فرد را جمع آوری کنید.

بازی Dangerous Fellows یک بازی otome است که به عنوان سیم کارت دوستیابی نیز شناخته می شود همچنین از مفاهیم ویژه ای مانند آخرالزمان زامبی و سایر تغییرات برای زنده کردن جهان و توسعه بیشتر داستان استفاده می کند. علاوه بر گیم‌پلی، موقعیت‌های خاص زیادی نیز ظاهر می‌شوند و به بازیکنان فرصت‌های زیادی برای لذت بردن کامل از داستان می‌دهند.

مکانیسم انتخاب های تعاملی برای تجربه همه جانبه

مهمترین عامل در بازی Dangerous Fellows سیستم انتخاب است، زیرا آنها همیشه هر موقعیت را به مسیرهای مختلف، چه مثبت یا منفی تقسیم می کنند تا داستان را غلیظ کنند. انتخاب‌ها همیشه تأثیر عمیقی بر داستان اصلی، از جمله شخصیت‌هایی که با آنها در تعامل هستند، می‌گذارند. همچنین، بازیکنان می‌توانند از طریق آن سیستم داستان‌های چشمگیر زیادی بسازند و در عین حال با هر شخصیت به طور واضح تعامل دارند.

توسعه شخصیت را در قسمت های مختلف کاوش کنید

بازی همچنین اپیزودهای مختلفی را معرفی می کند که دارای شخصیت های فردی هستند و مسیرهای مجزایی را برای لذت بردن بازیکنان ایجاد می کند. شخصیت هر شخصیت بسیار متفاوت است، مانند ظاهر، خلق و خو، اعمال و عناصر دیگر که به وضوح ماهیت انسان را نشان می دهد. علاوه بر این، آنها همچنین هنگام قرار گرفتن در موقعیت‌های خطرناک یا چالش‌های پیچیده به بازیکنان، شگفتی‌های خود را برای بازیکنان نشان می‌دهند.

کیفیت بصری مسحورکننده و زیبا

Dangerous Fellows یک بازی otome است، بنابراین کیفیت بصری در عین افزایش تجربه بازیکن در حین پیشرفت داستان مهم است. به لطف کیفیت تصویر، بازیکنان به راحتی موقعیت ها را درک می کنند، پیشرفت می کنند و وظایف را به سرعت انجام می دهند. کیفیت بصری نیز به سبک انیمه های محبوب است، با طرح های شخصیتی زیبا و زیبا، که گزینه های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا به افراد مورد علاقه خود نزدیک شوند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Dangerous Fellows با پول بی نهایت

دانلود بازی Dangerous Fellows مود شده

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.