خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Transport Manager Tycoon v0.1.77 بازی مدیریت حمل و نقل اندروید

Transport Manager Tycoon بازی مدیریت حمل و نقل اندروید

 

Transport Manager Tycoon یک بازی مدیریت استراتژیک است که در ان باید حمل و نقل در یک فرودگاه باربری را کنترل کنید.

اگر یک شهر کوچک خواب‌آلود را به یک کلان شهر شلوغ تبدیل کنید یا فرودگاهی همتراز با بهترین‌های دنیا بسازید، مردم شهرتان به شما نگاه می‌کنند. بررسی عمیق رویه‌های مورد استفاده برای نگهداری قطعات متحرک متعدد مرکز حمل‌ونقل در شرایط کار خوب.

در بازی Transport Manager Tycoonبا ذخیره تعداد زیادی هواپیما، ساخت برج های کنترل، باند و آشیانه ها و سپس ارسال پرواز به شهرهای کشورهای مختلف، می توان یکی از شلوغ ترین فرودگاه های تاریخ هوانوردی را ایجاد کرد. هنگامی که برای گسترش و بهبود ساختارهای متمایز، جذب بازدیدکنندگان بیشتر، و اتصال فرودگاه خود به برخی از دورافتاده‌ترین مکان‌های جهان سخت کار می‌کنید، می‌توانید به روستای زمانی آرام خود نگاه کنید و به تبدیل آن به شهری شلوغ افتخار کنید. این اصلاح پتانسیل افزایش عزت نفس شما را دارد. اکنون می توانید مرکز حمل و نقل ایده آلی را که همیشه تصور می کردید بسازید. پس از آن، می توانید شروع به ساخت ناوگان قابل توجهی از گزینه های حمل و نقل هوایی و زمینی کنید.

شهر بازیکن به مرفه ترین و پرجمعیت ترین شهر در دنیای بازی تبدیل شده است. علاوه بر این، بازی تمام مجموعه‌هایی را که روی آن کار می‌کردید، به پایان می‌رساند و هر آیتم منحصربه‌فردی را که در مکان‌هایی که به آن‌ها پرواز کرده‌اید، برمی‌گرداند. بازیکنان می توانند در ماموریت هایی شرکت کنند که مهلتی برای تکمیل آنها وجود دارد. در ازای تکمیل این ماموریت ها، غارت بی نظیری به آنها تعلق می گیرد. آنها می توانند با دیگر انقلابیون و افرادی که به همان چیزهایی که شما انجام می دهید برای پیشبرد آرمان خود ایمان دارند، کار کنند. ما تقریباً همیشه اوقات بهتری را با هم می گذرانیم، زمانی که از نظر تفریح ​​با هم رقابت نمی کنیم. آنها پس از رسیدن به هدف خود برای تسلط بر آسمان، کاوشگرهایی را به فضا فرستادند. این فرد نمونه ای از جاه طلبی بی حد و حصر است که یک سرمایه دار واقعی را از گروه متمایز می کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Transport Manager Tycoon بی نهایت

دانلود بازی Transport Manager Tycoon مود – بازی حمل و نقل بیکار اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.