خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Super Brain Plus v3.0.2 بهترین بازی های فکری اندروید

Super Brain Plus بهترین بازی های فکری اندروید

 

Super Brain Plus ترکیبی از بازی‌های فکری مختلف است که در آموزش مغز بازیکنان تخصص دارد و به آنها کمک می‌کند تا با بازی‌های پازل لذت‌بخش و جذاب، و حتی تغییر دادن همه چیز با مشکلات متعدد به آرامش برسند.

بازی Super Brain Plus کتابخانه وسیعی از بازی‌های فکری را با محتوای دوستانه و آشنا ارائه می‌کند تا همه را سرگرم کند تا قدرت مغز را بهبود بخشد. بیشتر محتوای همراه دارای بهینه‌سازی عالی هستند، و همگی آزمون‌های سرگرم‌کننده‌ای هستند که توانایی همه را برای فکر کردن در مورد هر موقعیتی تحریک می‌کنند. بسیاری از تمرین‌ها یا بازی‌ها نیز مفید هستند و دارای مجموعه‌های متریک یا محدودکننده هستند تا افراد هنگام بهبود حافظه مغز خود از طریق بازی بهترین عملکرد را داشته باشند.

بازی های مختلف برای آموزش ظرفیت مغز و از این قبیل

اولین برداشت از بازی Super Brain Plus مجموهع بازی های فکری کوچک موجود در کتابخانه آن است و همه آنها بر اساس مفاهیم پازل معروفی هستند که به آرامش اختصاص داده شده است. محتوای آنها نیز به تدریج به طور قابل توجهی گسترش یافت تا به افراد قدرت مغز یا توانایی پردازش بهتری بدهد. بازی‌های جدید بیشتری در آینده به تدریج ظاهر می‌شوند و به همه پتانسیل‌های زیادی می‌دهند تا در تمرین خود در حین سرگرمی یا بیشتر از آن استفاده کنند.

گیم پلی سودوکو درخشان با اعداد پیچیده

سودوکو یکی از ساده ترین بازی هایی است که بازیکنان ابتدا با آن روبرو می شوند و قوانین آن ساده است در حالی که باید اعداد صحیح را در هر موقعیت پیدا کنند. مکانیک بی نقص سودوکو به بازیکنان اجازه می دهد تا محیط اطراف خود را واضح تر درک کنند و به آنها کمک می کند تا از طریق چند نکته نتایج دقیقی ایجاد کنند. سطح پازل ها در سودوکو نیز به تدریج افزایش می یابد و حتی هنگام جستجوی پاسخ های صحیح که از ترتیب صحیح اعداد به دست می آید، هیجان همه را تحریک می کند.

مربع ها را با مجموعه های حرکتی عالی پر کنید

پس از سودوکو، در بازی Super Brain Plus یک بازی Fill دیگر را معرفی می‌کند، با محتوای ساده که بازیکنان را ملزم به داشتن استراتژی‌ها یا تحقیقات عمیق می‌کند. آنها باید از یک ضربه برای رنگ آمیزی تمام مربع ها در یک خط خاص استفاده کنند و می توانند از هر روشی استفاده کنند تا زمانی که همه چیز را پر کند. محتوای این بازی برای به چالش کشیدن توانایی ساخت حرکات یا محاسبه کوچکترین چیزها مناسب است تا بعداً برای کارهای گسترده تر و پیچیده تر آماده شوید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Super Brain Plus

دانلود بازی Super Brain Plus مود – بازی سوپر برین پلاس اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.