خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Beggar Life 3 v1.4.6 بازی زندگی گدا 3 اندروید

Beggar Life 3 بازی زندگی گدا 3 اندروید

 

Beggar Life 3 در حال حاضر محبوب ترین بازی منحصر به فرد در بازار بازی است. شما به یک گدای واقعی تبدیل خواهید شد و هیجان بی سابقه ای را تجربه خواهید کرد.
پس از دریافت پشتیبانی گسترده و همچنین موفقیت بسیار در دو قسمت قبلی بازی Beggar Life ، سازنده به انتشار نسخه 3 ادامه داد تا گرما را حفظ کند و بسیاری از ویژگی های جدید را اضافه کند که فقط بیشتر در این بخش است. بیایید زندگی گدای خوشبینانه را تجربه کنیم و از فضای جذابی که بازی برای شما به ارمغان می آورد لذت ببرید.

تجارت در محصولات ارائه شده برای کسب درآمد

با همان گیم پلی دو قسمت قبلی، فقط کافی است با کلیک ماوس، بازی را کنترل کنید و کارهای محول شده را انجام دهید. با شروع در بازی Begar Life 3، به شما منصوب می‌شود که فروشنده غذاهای خیابانی باشید که روی چرخ دستی‌ها فروخته می‌شود. با الهام گرفتن از بازی معروف Tycoon قبل از این، احساس تجارت مانند یک رئیس واقعی را تجربه خواهید کرد. وظیفه شما این است که شخصیت را نقش آفرینی کنید و سپس فروشگاه ها را به درستی مرتب کنید و مشتریان را برای حمایت از غذاهای شما جذب کنید. از طریق آن، شما این فرصت را خواهید داشت که یاد بگیرید چگونه تجارت کنید و افق های خود را در مورد عملکرد یک فروشگاه زنجیره ای گسترش دهید.

از مهارت ها به طور کامل استفاده کنید و درآمد اضافی کسب کنید

بازی Beggar Life 3 با ویژگی های جذابی که بازی به ارمغان می آورد لحظاتی از تجربه به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. طراحی شده با گرافیک زنده و گیم پلی ساده، به سرعت با گیم پلی و عملکرد فروشگاه های مواد غذایی آشنا خواهید شد. روی صفحه ضربه بزنید تا فروشگاه های جدید ایجاد کنید و کسب و کار خود را حتی بزرگتر کنید. تنها چیزی که در این بازی نیاز دارید دستکاری چابک و مهارت های خوب برای فتح سریع اهداف بازی است. فراموش نکنید که به مشتریان با دقت بیشتر خدمت کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی Beggar Life 3 بی نهایت

دانلود بازی Beggar Life 3 مود – بازی زندگی گدا اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.