خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Super Wedding Dress Up Stylist v3.4 بازی استایلیست لباس عروس اندروید

Super Wedding Dress Up Stylist بازی استایلیست لباس عروس اندروید

 

Super Wedding Dress Up Stylist یک بازی ساخته شده در سبک یک طراح مد عروسی است. با بسیاری از ویژگی های مختلف، بازیکنان توانایی ایجاد ظاهری زیبا برای عروس در روز مهم خود را خواهند داشت.

بازی Super Wedding Dress Up Stylist یک بازی است که می تواند به بازیکنان خود این توانایی را بدهد که خود را در سطح زیبایی شناسی آزمایش کنند. اگر احساس می کنید که فردی با اشتیاق، سرگرمی و مناسب برای کارهای مرتبط با مد هستید، قطعا این یک بازی خواهد بود که نمی توانید آن را نادیده بگیرید. با این بازی، شما درگیر چالش‌های پیچیده‌ای خواهید بود تا عروس را به زیباترین فرد دیگری تبدیل کنید.

گیم پلی شیک، آرایش جذاب

برای اینکه یک بازی برای بازیکنانش لذت ببرد، گیم پلی همیشه در اولویت قرار دارد. بازی های مجهز به گیم پلی جذاب، بازیکنان جدید را برای پیوستن و مشارکت مداوم در چالش های مطرح شده جذب می کند. به همین دلیل است که توسعه دهندگان بازی سرمایه گذاری، تحقیق و توسعه یک بازی نقش آفرینی مد بسیار جذاب را برای محصول خود انجام داده اند.

بسیاری از حالت های بازی چالش برانگیز

و به منظور جذب و ایجاد انگیزه در بازیکنان برای شرکت در بازی ها، چالش ها نقش بسزایی خواهند داشت. چالش‌های سیستم بازی، درک بازیکن را از کارهایی که باید و باید انجام دهند شکل می‌دهد. بازی Super Wedding Dress Up Stylist نیز چنین حالت های بازی متفاوتی را ایجاد کرده است تا بتواند هیجان انگیزترین تجربه را به بازیکنان خود ارائه دهد.

تنوع در انتخاب مد

مهم ترین چیزی که بازی ها باید در اختیار بازیکنان قرار دهند، فضای خلاقانه برای بازی های مد است. برای طراحان مد، خلاقیت و حس زیبایی شناسی آنها بسیار متفاوت خواهد بود و در نتیجه تصاویر شخصیت های اصلی متفاوت ساخته می شوند. و برای اینکه بتوانید بهترین تجربه خلاقانه را در اختیار بازیکنان قرار دهید، سیستمی با سفارشی سازی ها و گزینه های مختلف نیز توسعه داده شده است.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

بازی Super Wedding Dress Up Stylist

دانلود بازی Super Wedding Dress Up Stylist مود – بازی طراح لباس عروس اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.