خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Stickman Fighter Infinity 1.55 بازی استیکمن فایتر اندروید

Stickman Fighter Infinity بازی استیکمن فایتر اندروید

 

Stickman Fighter Infinity یک بازی مبارزه ای چند نفره و دو بعدی است که در آن می توانید با بازیکنان دیگر از سراسر جهان مبارزه کنید.

بازی tickman Fighter Infinity یک بازی اکشن چند نفره فوق العاده برای دستگاه های اندرویدی است. خود را در نبردهای هیجان انگیزی غوطه ور کنید که در بیش از 110 مکان منحصر به فرد برگزار می شود، تنها از قوی ترین توانایی ها و سلاح ها استفاده کنید. با پیشروی در بازی، کارهای ساده روزانه را انجام دهید، مهارت های جدید را باز کنید و مهارت های خود را بهبود بخشید. باید به برخی از مکانیک های بازی و فیزیک بازی توجه جداگانه ای داشت، هر جسم وزن و ابعاد خاص خود را دارد، از محیط برای مقابله موثر با حریفان خود استفاده کنید.

ویژگی های بازی Stickman Fighter Infinity

بازی آسان است زیرا برای حرکت و مبارزه فقط باید روی صفحه نمایش دستگاه خود ضربه بزنید. بازی دارای مراحل، شخصیت ها و سلاح های زیادی برای کشف است. شما می توانید از بین انواع مختلف جنگنده ها که هر کدام دارای توانایی های منحصر به فرد هستند، یکی را انتخاب کنید. می توانید بازی Stickman Fighter Infinity را به صورت آنلاین یا آفلاین بازی کنید. برای اجرا در دستگاه شما نیازی به اتصال به اینترنت ندارد.

گیم پلی هیجان انگیز

گیم پلی هیجان انگیز ساده و آسان برای همه است. بهتر است با دشمنان بجنگید و بتوانید از مهارت های مختلف استفاده کنید. می‌توانید برای حمله به دشمن روی صفحه بکشید یا از مهارتی (مانند Fist Shockwave) استفاده کنید که با کشیدن انگشت به چپ یا راست روی شبکه آسیب وارد می‌کند. تعداد دفعاتی که سوایپ می‌کنید با میزان آسیبی که وارد می‌کند مطابقت دارد: یک سوایپ 1 آسیب می‌زند، دو ضربه تند کشیدن 2 آسیب می‌زند و غیره. چندین مهارت دفاعی در هر زمان در دسترس هستند (از جمله Shield). همچنین، مهارت‌های درمانی مانند معجون سلامتی در صورت عدم استفاده به مرور زمان شارژ می‌شوند.

مهارت های زیادی با جلوه های مختلف

مهارت های زیادی با افکت های مختلف وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. هر مهارت محصول خاصی دارد، برخی برای حمله، برخی برای دفاع و برخی برای پشتیبانی. از برخی مهارت ها می توان برای تغییر قوانین بازی استفاده کرد. از دو هیولا در بازی می توان برای حمله به برج حریف استفاده کرد. می توانید از مهارت های هیولا برای افزایش قدرت و سطح آن استفاده کنید تا بتواند آسیب بیشتری وارد کند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی Stickman Fighter Infinity با پول بی نهایت

دانلود بازی Stickman Fighter Infinity مود – بازی استیکمن فایتر اینفینیتی اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.