خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Bhop Pro v2.2.1 بازی باپ پرو اندروید

Bhop Pro بازی باپ پرو اندروید

Bhop Pro یک بازی bhop و شبیه ساز پرش است که هر کسی می تواند در هر کجا از آن لذت ببرد. در این بازی شما با پریدن در مراحل متعدد بازی می کنید.

بازی Bhop Pro حرکات پرش قابل توجهی را در این بازی پرش موبایل ارائه می دهد. شما می توانید با کسب امتیازات بالا و در صدر جدول زمانی که با بازیکنان شرکت می کنید، خود را به عنوان یک استاد رقص باپ نشان دهید. در این بازی، شما می توانید در مجموعه ای از محیط های اطراف شرکت کنید و با ظریف ترین سبک های پرش امتیاز بیشتری کسب کنید. شما می توانید فوراً با هر شرکت کننده دیگری از سراسر جهان مسابقه دهید.

ویژگی های بازی bhop pro

بازیکنان می توانند در بازی پرش بانی به سرعت به جلو بپرند و از تکنسین های اتمسفر برای شتاب دادن و حرکت بدن خود به جلو استفاده کنند. شما باید سریع بدوید تا بتوانید سطوح بعدی را بدون زحمت به پایان برسانید.

می‌توانید شخصیت‌های خود را به‌علاوه سفارشی کنید تا گرافیک و تصاویر را شیرین‌تر کنید تا ظاهری جذاب به بازی ارائه دهید. شما از ویژگی های Premium Unlocked استفاده می کنید که به نفع بازیکنان است. بنابراین اجازه دهید عناصر آن را در زیر مشاهده کنیم.

انجام تکنیک های حرفه ای

بازیکنان متعددی وجود دارند که به رقص و پرش علاقه دارند و می خواهند سبک خود را بهبود بخشند. بنابراین زمانی که به بازی Bhop Pro ملحق می شوید، باید از تمام مراحل ارائه شده در بازی آگاه باشید. فرض کنید می خواهید تکالیف را به پایان برسانید و در بازی برنده شوید، پس باید دوره های رقص حرفه ای را به تصویر بکشید. مراحل مختلف زیادی وجود دارد، از چرخش به چپ و راست یا یکنواختی حرکات با یک درخواست که می‌توانید در یک پرش برای انجام رقص‌های خنده‌دار خرگوش انجام دهید.

بالاترین امتیازات و سطوح جدید بازی را دریافت کنید

اگر می خواهید حداکثر امتیاز را به دست آورید، شرکت کنندگان به طور مداوم قدرت پرش خود را آزمایش کرده اند. در اینجا، می توانید متوجه شوید که چقدر به امتیازات رسیده اید و آیا در برابر چندین رقیب تاکیدی پیروز هستید یا خیر. اگر برای ایجاد جهش های بالاتر برای به دست آوردن نمرات بالا فشار بیاورید، کمک می کند. در حالی که قابل توجه ترین امتیازها را دریافت می کنید، می توانید پاداش های چند برابری دریافت کنید. سطوح بسیار زیادی وجود دارد که پر از سختی هستند. شما باید تمام وظایف و داستان های پیچیده بازی را به نتیجه برسانید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Bhop Pro اندروید

دانلود بازی Bhop Pro مود شده – بازی پرش با چاقو باپ پرو اندروید

 

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.