خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Mimicry v1.2.1 بازی تقلید اندروید

Mimicry بازی تقلید اندروید

 

Mimicry یک بازی ترسناک آنلاین است که بر اساس ادراک بازیکن است. پس از ورود به چند اتاق، اتفاقات عجیبی برای شما رخ می دهد.

در بازی Mimicry: Online Horror Action شما به عنوان رهبر تیمی از محققان بازی می کنید که از آنها خواسته شده است تا بفهمند چه اتفاقی برای یک فرد گم شده افتاده است. همانطور که سرنخ ها را کشف می کنید و داستان را کنار هم می گذارید، با هیولاهای خطرناکی روبرو می شوید که قصد کشتن شما را دارند. شما باید از عقل و رفلکس خود برای زنده ماندن در تکمیل هر سطح استفاده کنید. کنترل‌ها ساده و شهودی هستند: برای حرکت دادن کاراکتر خود به چپ یا راست بکشید، برای حمله یا تعامل با اشیا و دشمنان به هر نقطه از صفحه ضربه بزنید، و انگشت خود را نگه دارید تا تکان بخورد تا حملات خاصی انجام دهید!

ارتباط بلادرنگ در چت صوتی

می توانید با دیگر بازیکنان، دوستان و هیولاها صحبت کنید! این بازی دارای ویژگی چت درون بازی است که به شما امکان می دهد با بازیکنان دیگر در سراسر جهان صحبت کنید. همچنین می توانید از آن برای ارتباط دو طرفه با دوستان و بازیکنان خود استفاده کنید. علاوه بر این، برخی از NPC ها به شما وظایفی می دهند تا بتوانید از آنها پاداش بگیرید.

هیولاهای بی نظیر

شاید قبلاً این نوع هیولا را دیده باشید. آنها کسانی هستند که از یک دسته دیگر از موجودات کوچکتر تشکیل شده اند. بازی Mimicry تنوع بیشتری به این مفهوم اضافه می‌کند، زیرا دشمنان شما می‌توانند مانند شما به بازیکنان دیگر تبدیل شوند. آنها همچنین می توانند به میزبان بازی تغییر شکل دهند! یا اگر احساس می‌کنید به‌ویژه خطرناک هستید، ممکن است برای فریب دادن شما، شکل بازیکنی را به خود بگیرند که بیشترین کشتار را دارد.

 

سفارشی سازی شخصیت های بزرگ

شما می توانید شخصیت خود را در بازی Mimicry با لباس ها، اکسسوری ها و مدل های مختلف سفارشی کنید. شما همچنین می توانید رنگ شخصیت خود را تغییر دهید. این بازی لباس‌های مختلفی را برای پسران و دختران ارائه می‌دهد تا ظاهری منحصربه‌فرد و متناسب با شخصیت‌هایشان به آن‌ها بدهد. در کنار لباس‌های معمولی مانند شلوار جین یا تی‌شرت، لباس‌های ویژه‌ای مانند مایو یا لباس عروس وجود دارد، اگر چیزی فانتزی می‌خواهید! شما هم می توانید هر رنگ پوستی را که دوست دارید انتخاب کنید! فقط روی دایره رنگی در گوشه سمت راست پایین تصویر آواتار آنها ضربه بزنید و یکی از هفت رنگ را انتخاب کنید تا با رنگ موهای آنها بهتر از همیشه مطابقت داشته باشد!

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 14 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Mimicry با پول بی نهایت

دانلود بازی Mimicry با پول بی نهایت – بازی تقلید اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
اپدیت بده 10 فروردین 1402 پاسخ

اپدیت میخاد