خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Egg Factory v2.0.6 بازی مدیریت کارخانه تخم مرغ اندروید

Idle Egg Factory بازی مدیریت کارخانه تخم مرغ اندروید

 

در بازی Idle Egg Factory شما مقداری تخم مرغ و پول دارید، اما با آن چه می کنید؟ خوب، شما می توانید در کارخانه های تخم مرغ سرمایه گذاری کنید و سپس آن تخم مرغ ها را بفروشید. هر چه در کارخانه های بیشتری سرمایه گذاری کنید، پول بیشتری به شما باز می گردد. اما راه های دیگری نیز برای کسب درآمد وجود دارد!

تخم مرغ بسته بندی و فروخته می شود

در این حالت می توانید درآمد کسب کنید! برای انجام این کار باید تخم مرغ های خود را بسته بندی کرده و بفروشید. وقتی روی یک تخم مرغ بسته بندی شده در انبار ضربه می زنید، برای فروش ارسال می شود. ممکن است مدتی طول بکشد تا تخم مرغ فروخته شود، اما پس از فروش آن پول دریافت خواهید کرد. می توانید از این پول برای ارتقاء کارخانه خود استفاده کنید و تخم مرغ های بیشتری را در زمان کمتری بسازید یا انواع جدیدی از ماشین ها را خریداری کنید که به شما کمک می کند کار خود را سریعتر (و با سبکی بیشتر) انجام دهید.

باز کردن خط تولید جدید

زمانی که تخم مرغ برای تولید شما تمام می شود، مشتریان شما عصبانی می شوند. اینجاست که برای کسب درآمد بیشتر باید محصولات جدیدی را باز کنید! برای باز کردن یک ارائه جدید، روی دکمه در پایین صفحه خود با عنوان «کارخانه جدید» ضربه بزنید. برای راه اندازی آن از شما پول می خواهد. مقداری را که می‌خواهید خرج کنید تایپ کنید (نگران نباشید، ما بهره‌ای دریافت نمی‌کنیم)، سپس بعد از پایان کار، Next را بزنید. هنگامی که کارخانه جدید خود را راه اندازی کردید، وقت آن است که چند تخم مرغ خوشمزه درست کنید!

از پول برای ارتقا استفاده کنید

در ابتدای هر سطح در بازی Idle Egg Factory ، مقدار مشخصی پول به شما تعلق می گیرد. از این پول برای ارتقاء کارخانه، بسته بندی، کامیون و راننده خود استفاده کنید. هرچه کارخانه، بسته بندی و کامیون/راننده خود را بهتر ارتقا دهید، تخم های بیشتری در هر سطح تولید می شود. شما همچنین می توانید در کارخانه ها سرمایه گذاری کنید یا سرمایه گذاری های مختلفی انجام دهید. هر چه پول بیشتری به دست آورید، کارهای بیشتری می توانید انجام دهید! اگر می خواهید پول بیشتری به دست آورید، در چند کارخانه تخم مرغ سرمایه گذاری کنید! یک کارخانه هر روز برای شما تخم مرغ تولید می کند. شما می توانید آن تخم مرغ ها را به صورت نقدی بفروشید یا از آنها در مزارع خود استفاده کنید، که یک راه عالی برای کسب درآمد بیشتر است!

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Idle Egg Factory مود شده

دانلود بازی Idle Egg Factory مود شده

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.