خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Mystic Messenger v1.19.5 بازی پیام رسان مرموز اندروید

Mystic Messenger بازی پیام رسان مرموز اندروید

 

Mystic Messenger یک بازی شبیه سازی برای چت و گفتگو با شخصیت‌های متنوع با ظاهر کره ای است.

هر دختری دوست دارد آن شریکی را داشته باشد که بدون نگرانی از هیچ چیز، اوقات خود را دوست داشتنی سپری کند. بنابراین در اینجا ما جدیدترین نسخه بازی Mystic Messenger را آورده ایم، بازی ای که به دختران کمک می کند تا پسرهای خوش تیپ را انتخاب کنند و با آنها قرار ملاقات بگذارند.

این بازی توسط Cheritz ساخته شده است که به خاطر ساخت بازی های Otome مشهور است و از تاریخ عرضه در پلی استور توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند. بازی‌های بسیار کمی برای کاربرانی که عاشق قرار ملاقات و وارد شدن به روابط هستند ساخته شده است.

بنابراین در اینجا، Cheritz ویژگی‌های درام کره‌ای خود را به کار گرفت و چیزهای جدید مختلفی را به این برنامه اضافه کرد تا آن را بازاری‌تر و دوست‌داشتنی‌تر کند. این برنامه شامل انواع مختلفی از داستان های عاشقانه و دوستیابی است که به دختران کمک می کند تا با انواع مختلف پسران تعامل داشته باشند. آنها می توانند بر اساس ظاهر، دوست داشتن و دوست نداشتن خود نیز انتخاب کنند. از آنجایی که بازی توسط Cheritz ساخته شده است، تمام شخصیت های بازی در ظاهر کره ای هستند.

شور و شوق بازی Mystic Messenger زمانی بیشتر شد که طی چند سال تقاضای زیادی برای این بازی وجود داشت. سازندگان این برنامه را ساخته اند تا بتوانید با پسران زیادی ارتباط برقرار کنید و با آنها چت کنید. به اشتراک گذاشتن احساسات دل خود کاری است که همه می خواهند در هنگام بی حوصلگی انجام دهند و این بازی به گونه ای ساخته شده است که به شما کمک می کند کارهای مختلف را انجام دهید. بازی های بسیار کمی مانند این باعث می شود دختران احساس شادی کنند و خوشبختانه این یکی از آن برنامه ها است. بنابراین در حین بازی مطمئناً حتی برای یک ثانیه هم احساس خستگی نخواهید کرد.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود Mystic Messenger

دانلود بازی Mystic Messenger مود شده – بازی میستیک مسنجر اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.