خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Swarm of Destiny 1.11.3 بازی ازدحام سرنوشت اندروید

Swarm of Destiny بازی ازدحام سرنوشت اندروید

 

Swarm of Destiny شما را به دنیایی شگفت انگیز و افسانه ای می برد، جایی که امپراتور دنیایی جادویی خواهید شد.

 

در بازی Swarm of Destiny چه موجوداتی در فرمان شما خواهد بود؟ کوتوله ها، الف ها، جادوگران، موجودات عرفانی و بسیاری دیگر. همه آنها آماده هستند تا برای ساختن امپراتوری جادویی شما طرف شما را بگیرند.

استخراج منابع برای ساخت شهر خود، بهبود معادن و ساختمان های دیگر. هر چه قوی‌تر شوید، سریع‌تر سرزمین‌های جدید را تصرف می‌کنید، اما دشمنان مختلف را دست کم نگیرید، علاوه بر سخط معمول، باید با انواع هیولاهایی که آرزوی بدی بر شما و امپراطوری آینده‌تان دارند مبارزه کنید!

آیا تا به حال در مورد اینکه تنها فرمانروای یک دنیای فانتزی جادویی هستید خواب دیده اید؟ اکنون زمان رسیدن به این رویا است! در یک ماجراجویی به سبک بیکار شیرجه بزنید. اکنون مغز متفکری باشید که دنیای فانتزی ازدحام افسانه ها را نجات می دهد!

ویژگی های بازی Swarm of Destiny

★ پولدار شوید: تبدیل به یک میلیاردر جواهر شوید! به Swarm Workers خود اجازه دهید معدن سنگهای قیمتی، پرستیژ و برنده شدن گنجینه های خارق العاده را بیکار کنند.
★ قدرتمند شوید: اجازه دهید Idle Fighters شما تمرین کند تا سطح خود را بالا ببرید و با Minions of the Mystical Creature مبارزه کنید.
★ تنها فرمانروا باشید: مهارت های قدرتمندی را برای شکست دادن مینیون های موجود عرفانی که باعث نابودی سرزمین های Idle Fantasy World شدند را آزاد کنید.
★ مغز متفکر باشید: گام به گام کنترل قلمروهای دنیای فانتزی بیکار موجودات افسانه ای Swarm را دوباره به دست آورید
★ استراتژی عالی برای رسیدن به سطح بالایی از بهره وری را بیابید: معادن یا ساختمان های جنگنده را ارتقا دهید؟ استفاده از پرستیژ؟ تصمیم شما مهم است!
★ آفلاین Idle Progression: سود Idle کسب کنید و اجازه دهید مبارزان بیکار افسانه ای خود را حتی زمانی که این بازی افزایشی بیکار بسته شده است یا AFK هستید، سطح بالایی داشته باشند.
★ زیبا و آرام بخش
★ بازسازی، تقویت و ارتقاء ساختمان های جنگنده و معادن جواهرات برای به دست آوردن میلیاردها جواهر و نجات دنیای ازدحام شما
★ این بازی RPG نیمه معمولی Incremental Idle را با تمپوی خود به صورت آنلاین یا آفلاین بازی کنید (بدون نیاز به اتصال به اینترنت)
★ جهان های فانتزی بیشتر به زودی

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Swarm of Destiny

دانلود بازی Swarm of Destiny مود

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.