خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Town Building Games: Tropic City 1.3.1 بازی های ساخت شهر اندروید

Town Building Games: Tropic City بازی های ساخت شهر اندروید

 

Town Building Games: Tropic City به شما این شانس را می دهد تا به عنوان یک معمار مشتاق شهر رویایی خود را بسازید. از همه چیز فرار کنید و در یک جزیره گرمسیری زندگی کنید. دهکده های کوچک بسازید، آهسته آهسته آنها را به کلان شهرهای بزرگ تبدیل کنید، از هیچ منابعی دریغ نکنید، پل بسازید، ساختمان ها را بهبود ببخشید و شهر را در چند ثانیه احیا کنید.

در بازی Town Building Games: Tropic City شما تعداد زیادی ساختمان و دکوراسیون در دستان خود خواهید داشت، همانطور که می خواهید بسازید! برای ساکنین بالقوه خود خانه بسازید، امکانات عمومی بسازید، یک منطقه تفریحی بسازید و جاده ها و طبیعت را فراموش نکنید. شما همچنین می توانید ساختمان های خود را بهبود بخشید تا سود بیشتری کسب کنید و سطح خود را ارتقا دهید. بازی کنید، تکامل پیدا کنید و به بهترین سازنده شهر تبدیل شوید.

این بازی با خانه های ساده شروع می شود که به آسمان خراش ها و خطوط آسمان بزرگ تبدیل می شوند، این بازی برنامه ریزی مدیریت و مهارت های سازمانی شما را آزمایش می کند. پارک‌ها، خیابان‌ها، مکان‌های سرگرمی و اشتغال را بسازید. ارائه خدمات اولیه شهری مانند برق، سرویس بهداشتی، پلیس و حفاظت از آتش را فراموش نکنید. شهروندان شما سپاسگزارتر و سازنده تر خواهند بود که آنها را در محیط سفارشی خود شادتر کنید.

گرافیک زیبا بخش مهمی از این بازی جدید و هیجان انگیز است که بر اساس City Island 2 ساخته شده است. پس از شروع، رندرهای زیبا از ساختمان ها، مغازه ها و استادیوم ها در انتظار شما هستند. هر چه بیشتر شهر خود را رشد دهید، هر ساختمان تزئینی و جزئی تر می شود. همانطور که در امکانات رفاهی سرمایه گذاری می کنید، شهر شهر شما بیشتر و بیشتر شبیه جامعه رویایی شما می شود و به یک کلان شهر واقعی تبدیل می شود.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود Town Building Games: Tropic City

دانلود بازی Town Building Games: Tropic City مود – بازی شهرسازی اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.