خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Zoo Life: Animal Park Game 1.7.4 بازی زو لایف اندروید

Zoo Life: Animal Park Game بازی زو لایف اندروید

 

با بازی Zoo Life: Animal Park Game در ساخت بهترین و متنوع ترین باغ وحش برای حیوانات بپیوندید.

در بازی Zoo Life: Animal Park Game مدیر باغ وحش شوید، ساختمان ها را بسازید و طراحی کنید و شروع به پر کردن آنها با ساکنان کوچک کنید. ساکنان جدید باغ وحش خود را جستجو کنید، آنها را تحویل دهید و در محوطه اختصاص داده شده خود اسکان دهید. کارهای خیر انجام دهید، کارهای داوطلبانه انجام دهید و مناطق خطرناکی را که حیوانات در آن زندگی می کنند اختصاص دهید. عملیاتی را برای نجات حیوانات از مرگ قریب الوقوع در طبیعت آغاز کنید، درگیر پرورش گونه ها شوید تا از انقراض آنها جلوگیری کنید.

با ایجاد صنعتی برای تولید غذا و سایر نیازهای حیوانات، از کیفیت محصول مراقبت کنید. کارمندانی را برای مراقبت از حیوانات استخدام کنید تا باغ وحش به صورت مستقل و با کیفیت بالا کار کند. باغ وحش خود را ارتقا دهید و امکانات بیشتری را باز کنید.

ساختمان های جدید بسازید و امکانات جدیدی را برای رفع نیازهای حیوانات باز کنید و باغ وحش خود را به بهشتی برای هر حیوان تبدیل کنید. مهمانان خود را نه تنها با گونه های جانوری کمیاب، بلکه با جاذبه های باغ وحش در محوطه باغ وحش دعوت و خوشحال کنید. برای باغ وحش سود کسب کنید و پول را برای بهبود زیرساخت های رفاه حیوانات اختصاص دهید.

در این بازی شبیه‌سازی حیوانات در سطح بالا تا ویژگی‌های جدید سرمایه‌دار، حیوانات، ساختمان‌ها، دکوراسیون و وسایل دیگر را باز کنید! بازدیدکنندگان خود را راهنمایی کنید، گل های خود را آبیاری کنید و مطمئن شوید که حیوانات شما به خوبی تغذیه می شوند! اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان شما را از روز در پارک حیوانات با ساختن تعداد زیادی از حیوانات مختلف، فروشگاه ها، نیمکت ها، رستوران ها و البته … توالت لذت می برند! باغ وحش رویایی خود را بسازید و مدیریت کنید!

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Zoo Life: Animal Park Game

دانلود بازی Zoo Life: Animal Park Game – بازی مدیریت باغ وحش اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.