خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Mafia City 1.6.631 بازی شهر مافیا اندروید

Mafia City بازی شهر مافیا اندروید

در بازی Mafia City زمانی برای پیمودن مسیر درست وجود ندارد، اکنون فقط پول تصمیم می‌گیرد که چگونه زندگی کنید. به صفوف مافیا بپیوندید و برای عنوان “پدرخوانده” بجنگید.

در این بازی مهم نیست اهل کجا هستید و از چه نوع هستید، نکته اصلی برادران شما هستند، خانواده جدید شما که همیشه به شما کمک می کند تا موارد بسیار “کثیف” را حل کنید. این بازی استراتژی کاملاً جدید را بازی کنید که هیچ اشتباهی را نمی بخشد. همه چیز برای واقعی بودن، ارتباط زنده، بازیکنان زنده، باندهای واقعی، خانواده ها و البته درگیری های زیاد آماده است. آیا شما قادر خواهید بود با همه اینها کنار بیایید، زیرا در این بازی غیرممکن است که به طور مسالمت آمیز به توافق برسید.

در بازی Mafia City قبیله خود را ایجاد کنید و قدرت های خود را توسعه دهید، تنها بهترین ها را استخدام کنید و مسائل را با نیروی بی رحمانه حل کنید. در بازی، شما به 4 نوع باند دسترسی خواهید داشت: دوچرخه سواران، اراذل و اوباش، تیراندازان، گانگسترها – همه آنها منتظر هستند تا وارد تیم شما شوند. دیگر در پس‌زمینه نباشید، زمان دانلود Mafia City و مبارزه برای قدرت فرا رسیده است.

ویژگی های بازی Mafia City

صفحه‌ای با کیفیت HD که در آن می‌توانید زوم کنید تا با گرافیک فوق‌العاده‌، Mafia Turf خود را مدیریت کنید. این یک واقعیت مجازی است که نمی توانید آن را از دست بدهید!
یک بازی استراتژی زمان واقعی که از شما می‌خواهد با بازیکنان دیگر اتحاد برقرار کنید و به طور مداوم خود را برای مقابله با دشمنان قوی‌تر بهبود بخشید!
درختان فناوری باشکوهی که برای به دست آوردن قوی ترین اعضای خدمه باید به خوبی مدیریت کنید. اسلحه ها، وسایل نقلیه زرهی، دوچرخه سواران، چاقوها و مردانی وجود دارند که حاضرند با مشت های خالی بجنگند!
نقشه های گسترده ای که با آنها بارگذاری شده است.
دشمنان مختلف و ساختمان های خاص که هر هفته آپدیت می شوند. برای تبدیل شدن به پدرخوانده باید هر روز کاوش کنید!

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 17 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Mafia City مود

دانلود بازی Mafia City مود شده – بازی مافیا با پول بی نهایت اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.