خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Snow Storm Superhero 1.2.5 بازی ابرقهرمان برفی اندروید

Snow Storm Superhero بازی ابرقهرمان برفی اندروید

 

در بازی Snow Storm Superhero دنیا به یک قهرمان نیاز دارد تا به همه چیز نظم و ترتیب دهد و همه جنایتکاران را مجازات کند.

با بازی Snow Storm Superhero می توانید کنترل یک قهرمان فوق العاده با قدرت های فوق العاده، کنترل عناصر یخ و برف را بدست بگیرید. به ماموریت اول بروید، مجرمان را که از یخ برای منجمد کردن استفاده می کنند، دستگیر کرده و آنها را مجازات کنید. دشمنان را با ضربات فوق العاده از بین ببرید، بدون اینکه به دشمن خود فرصتی برای فرار و زنده ماندن بدهید، بر روی یخ ها غلت بزنید، و جهان را به مکانی تمیزتر و بدون قانون شکنان تبدیل کنید. دنیای بزرگ را با کنترل سوم شخص کاوش کنید، به شهر بروید، شغل مورد علاقه خود را برای کسب درآمد پیدا کنید، در میان کوه ها سفر کنید.

ظاهر قهرمان را تغییر دهید، او را به یک هیولای خارق العاده تبدیل کنید که برای صلح می جنگد، وسیله نقلیه بگیرید. اسکوترها، دوچرخه ها، اسکیت ها را کنترل کنید، به یک قهرمان موفق تبدیل شوید و در خریدهای لوکس افراط کنید.

در بازی Snow Storm Superhero می توانید گاراژ خود را با اتومبیل های اسپورت ارتقا دهید، زندگی گانگستری را شروع کنید، میزبانی از گردهمایی های شبانه با مسابقه دهنده ها از آنها سبقت بگیرید و به بهترین راننده شهر تبدیل شوید. جنایتکاران شهر را کنترل کنید، ضرب و شتم، درگیری های همیشگی با پلیس، دزدی و قتل را متوقف کنید، به قهرمانی برای شهر تبدیل شوید که همه آن را خواهند شناخت و دوستش خواهند داشت.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.

 

دانلود بازی Snow Storm Superhero پول بی نهایت

دانلود بازی Snow Storm Superhero مود شده – بازی اسنو استورم سوپرهیرو اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.