خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود X Survive: Open World Sandbox 1.746 بازی بقاء ایکس اندروید

X Survive: Open World Sandbox بازی بقاء ایکس اندروید

 

X Survive: Open World Sandbox یک بازیاکشن – ماجراجویی محبوب با میلیون ها نصب در سرتاسر جهان است.

خود را در یک ماجراجویی عالی غوطه ور کنید، یک دنیای باز، آزادی عمل کامل که به هر بازیکن اجازه می دهد تا سرگرمی مورد علاقه خود را پیدا کند و آنها را در این دنیای واقع گرایانه sandbox انجام دهد.

در بازی X Survive: Open World Sandbox شما یک ماجراجوی واقعی هستید که از سیاره دیگری برای دیدن افق های جدید پرواز کرده اید. هنگامی که در مکان جدید خود قرار گرفتید، زمین را کاوش کنید، آیتم ها و منابعی را برای ساخت اقلام و ساختمان های بقا پیدا کنید. در گیم پلی مورد علاقه خود غوطه ور شوید و از حالت های مختلف بازی لذت ببرید.

گیم پلی حالت بقا و ساخت به شما امکان می دهد سختی های یک زندگی خطرناک را احساس کنید، جایی که هر ساعت باید به این فکر کنید که چگونه در یک سرزمین ناشناخته زنده بمانید. این فرصت عالی برای کشف مناطق جدید به حداکثر است. شکار را شروع کنید، با شکار حیوانات وحشی غذا پیدا کنید و خطراتی را که در سیاره جدیدتان در انتظار شماست فراموش نکنید. سلاح و تجهیزات بسازید تا بتوانید در مواقع ضروری از خود در برابر شکارچیان و موجودات بیگانه دفاع کنید.

کنترل قلمروهای جدید را در دست بگیرید، پایگاه عظیمی بسازید، تجهیزات تکنولوژیکی را برای حفاظت طراحی کنید و البته حمل و نقل پر سرعت را برای خود فراهم کنید. استعدادهای خود را نشان دهید و به تخیل خود اجازه دهید در حالت بازی خلاقانه فعال شود. این حالت به شما این امکان را می دهد که با ایجاد طرح های ساختمانی باورنکردنی ایجاد کنید، تمدن های کامل به لطف استعداد شما توسعه خواهند یافت، جهان برای ایده های خلاقانه کاملاً باز و پر از پاداش های چشمگیر است.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 14 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی X Survive: Open World Sandbox مود

دانلود بازی X Survive: Open World Sandbox مود شده – بازی جعبه شنی بقاء ایکس اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.