خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Anime Fighting Game 1.1.8 بازی مبارزه انیمه ای اندروید

Anime Fighting Game بازی مبارزه انیمه ای اندروید

 

در بازی Anime Fighting Game در نبردهای جنگی علیه مبارزانی مانند انیمه های معروف، به یک ابرقهرمان برای جهان تبدیل شوید.

در سراسر جهان بجنگید، حریفان خود را با حرکات قدرتمند شکست دهید، برای پیروزی های خود جوایزی جمع آوری کنید و برای قدرت مشت زدن بیشتر، ارتقاء بخرید. چالش‌ها را در مبارزات پویا کامل کنید تا پاداش بگیرید و به یک کاراته‌کار بهتر تبدیل شوید. مهارت های خود را به حداکثر ارتقا دهید تا قهرمان کاراته شما بتواند به پتانسیل کامل خود برسد و در اولین مبارزه خود تمام توان خود را شکست دهد.

با شکست دادن بدها در شهر خود شروع به انجام کارهای خوب کنید و هم در زمین و هم در فضا به یک قهرمان تبدیل شوید. در نبردهای خارج از حیات زمینی شرکت کنید و بیگانگان را در فضا نابود کنید.

در نبرد با یک استاد هنرهای رزمی به بهترین مبارز کاراته تبدیل شوید، خشم جنگی خود را با ضربه زدن به حریف خود با ضربات پایانی چشمگیر آزاد کنید. مهارت های جدیدی را باز کنید که به شما انیمیشن های مبارزه ای جدید می دهد. مشت‌ها را با توانایی‌ها ترکیب کنید، آن‌ها را در حالت خشم ترکیب کنید و ضربات دستی قدرتمندی را انجام دهید. مجموعه ای از قهرمانان با توانایی های منحصر به فرد، ظاهر خیره کننده را باز کنید و از نبردهای شدید به سبک انیمه لذت ببرید.

بازی Anime Fighting Game ترکیبی از بازی حماسی، متعصبانه و آینده نگر با کنترل آسان بازی های مبارزه انیمه است. این بازی مبارزه ای انیمه مخصوصاً برای طرفداران هنر مانگا و طرفداران ابرقهرمانان متحرک کاراته طراحی شده است. بسیار آسان است؛ ما آن را به عنوان یک اکشن آرکید ساختیم، دوستداران آخرین بازی، بازی مبارزه انیمه آخرین درگیری سایه ابرقهرمان را بازی کنید تا خشم مبارزه درونی خود را آزاد کنید. سعی کنید در نبرد نهایی کاراته بقا آفلاین برنده شوید و پس از هر چالش مبارزه موفق سامورایی تکواندو امتیاز کسب کنید تا قفل جنگجوی کونگ فوی کهکشانی بعدی را باز کنید. شکست دهید و به شما فرصتی می دهد تا با استاد مبارزه کنید تا آخرین مهارت های رزمی انیمه هنرهای رزمی خود را به دست آورید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.

 

دانلود بازی Anime Fighting Game مود شده

دانلود بازی Anime Fighting Game مود شده

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
تیام 24 اردیبهشت 1402 پاسخ

عالی