خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Albion Online 1.22.042.245373 بازی آلبیون آنلاین اندروید

Albion Online بازی آلبیون آنلاین اندروید

 

بخشی از بازی بزرگ و چند پلتفرمی Albion Online شوید، قهرمان خود را بسازید و داستان خود را شروع کنید.

در بازی Albion Online دنیای بزرگی برای کاوش برای شما باز خواهد شد، اما مراقب باشید، زیرا چه کسی می داند چه خطرات و مشکلاتی در انتظار شما خواهد بود. دانلود بازی و شروع بازی کار سختی نیست، بهبود شخصیت و قوی تر شدن بسیار سخت تر است. آموزش را در ابتدای بازی تکمیل کنید و با تمام موارد آشنا شوید تا با عجله از کمپین های تک نفره خارج شوید.

هیچ شخصیت کلاسی در این بازی وجود ندارد، تنها چیزی که شما را قوی‌تر می‌کند زرهی است که به تن خواهید کرد. این دنیا را برای منابع مفید کاوش کنید، سعی کنید بر یکی از سرزمین ها مسلط شوید و در آنجا ساکن شوید. منابع خود را بفروشید، آنها را از بازیکنان دیگر بخرید و یک زندگی بازی فعال داشته باشید.

سعی کنید در بازی Albion Online ماجراجویان را درست مثل خودتان به چالش بکشید. اما به یاد داشته باشید، هر اشتباهی به قیمت غارت گرانبها تمام خواهد شد! از قوی شدن نترسید و در نبردها جوایز ارزشمندی را جمع آوری کنید. شما همچنین می توانید بخشی از یک اتحاد شوید و با متحدان خود متحد شوید تا به مخالفان سرسخت خود حمله کنید! سبک بازی خود را بیابید، آزمایش کنید، کاوش کنید و بجنگید!

به یک بازی رایگان با دنیای باز گسترده، نبردهای هاردکور PvE و PvP، اقتصاد کاملاً مبتنی بر بازیکن و سیستم منحصر به فرد و بی‌کلاس «شما همان چیزی هستید که می‌پوشید» بپیوندید. جهان را کاوش کنید، با ماجراجویان دیگر در جنگ‌های دنیای باز و میدانی هیجان‌انگیز شرکت کنید، سرزمین‌ها را فتح کنید، و برای کشاورزی محصولات و پرورش حیوانات خانه‌ای بسازید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Albion Online مود

دانلود بازی Albion Online مود شده – بازی آلبیون برای اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.