خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود برنامه گنج تهران

گنج تهران چیست؟

برای یافتن گنج تهران شما به عنوان بازدید کننده از شهر تهران ابتدا باید در این مسابقه ثبت نام کنید. سپس به دلیل موقعیت محور بودن مسابقه، باید در اماکن 25 گانه گردشگری مورد نظر بازی، حاضر شده و با اسکن بارکد های دو بعدی نصب شده در محل به سوالی که از شما پرسیده می شود پاسخ دهید و مراحلی را طی کنید تا به گنج تهران دست یابید.

 

  • مراحل مسابقه:

– نصب رایگان نرم افزار
– شناسایی مکان هایی که بار کد QR در شهر تهران در آن جا نصب شده
–  رفتن به نقاطی که نرم افزار به شما نشان میدهد
– نشان دادن بار کد به نرم افزار
– پاسخ به سوالات نرم افزار
– ثبت و رفتن به مراحل بعد

  • جوایـــز

کسانی که در بخش مسابقه ی “گنج تهران کجاست” برنده شوند از جوایز ارزنده و البته طلایی برخوردار خواهند شد.
*موقعیت دقیق بارکدهای نصب شده در نقاط 25 گانه، توسط نقشه تعبیه شده در برنامه مشخص شده است. با این وجود شما برای یافتن بارکدها باید کمی رنج ببرید تا نابرده رنج گنج میسر نشود! (توجه داشته باشید که فقط کمی…)
*در صورتی که به 10 سوال پاسخ دهید امکان شرکت در مرحله برنزی و و در صورتی که به 20 سوال پاسخ دهید امکان شرکت در مرحله نقره ای را خواهید داشت.
*در صورتی که به تمامی 25 سوال مسابقه پاسخ دهید شما به مرحله طلایی راه یافته اید.
*در صورتی می توانید در قرعه کشی مسابقه شرکت کنید که یکی از مراحل طلایی، نقره ای و یا برنزی را پشت سر گذاشته باشید و دکمه شرکت در قرعه کشی مسابقه را برای ارسال پاسخها بفشارید.

جوایز برندگان گنج تهران:
* 100 سکه تمام بهار آزادی برای 100 برنده مرحله طلایی
* 100 سکه نیم بهار آزادی برای 100 برنده مرحله نقره ای
* 100 سکه ربع بهار آزادی برای 100 برنده مرحله برنزی

* اهدای کارت نقره ای شهرداری تهران (بدون قرعه کشی) به تمامی کسانی که به تمامی 25 سوال پاسخ صحیح دهند.
***کارت نقره ای،کارت هوشمندی است که به صورت VIP توسط شهرداری تهران ارایه می شود و تمام مجموعه های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران پذیرای آن هستند. دارنده این کارت می تواند به صورت نا محدود به مدت یک سال از خدمات تفریحی بهره ببرد.
این کارت در نوع ویژه سرپرست ( دارنده آقا با داشتن 2 همراه آقا) و خانواده ( دارنده خانم با داشتن 2 همراه خانم) به شهروندان داده می شود.***

مراسم اهدای جوایز در روز 10 اردیبهشت ماه 1392 مصادف با روز خلیج فارس و شب ولادت حضرت فاطمه(س) در سالن همایشهای برج میلاد با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران طی مراسم جشن و کنسرت هنرمندان برگزار خواهد شد.

*نکات مهم:
1. کلیه اطلاعات این بازی شامل مشخصات فردی بازیکن در زمان ثبت نام و پاسخ های ارائه شده به هر سوال در پایان هر مرحله از طریق پیامک به سامانه مرکزی ارسال می شود و تا پایان بازی حداکثر هزینه 4 پیامک بر عهده بازیکن خواهد بود.
2. بازیکن باید پیش از شروع بازی برای شرکت در قرعه کشی اطلاعات کامل و دقیق شناسنامه ای خود را در بازی ثبت و به سامانه مرکزی ارسال نماید.
3. از هر شماره همراه فقط یک نفر شرکت کننده قادر به ثبت نام بوده و درصورت دریافت اطلاعات نادرست و یا تکراری، این شماره توسط سامانه مرکزی از دور مسابقه حذف خواهد شد.

این بازی به سفارش مدیریت توسعه گردشگری شهرداری تهران، توسط شرکت توسعه فناوری آرمانگرایان تولید شده است.

راههای ارتباط با ما:
آدرس ایمیل info@ganjetehran.com
شماره پیامک 30002111

.
اسکرین شات‌ها
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.