خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

اموزش بازی Clash of Clans : مینیون Minion

اموزش بازی Clash of Clans : مینیون Minion

اموزش بازی Clash of Clans : مینیون Minion

مینیون Minion

پس از معرفی بخشی از نیروهای سربازخانه، حالا نوبت به بررسی همه جانبه اولین نیروی آموزش یافته به وسیله اکسیر سیاه یعنی مینیون می‌رسد. با ویکی‌زوم امروز از اندرویدینا همراه باشید تا به بررسی تاکتیک‌ها و جوانب تدافعی و تهاجمی مینیون بپردازیم.

این بلای آسمانی از اکسیر سیاه متولد شده است و توسط مین‌های هوایی شناسایی نمی‌شود. مینیون‌ها هزینه آموزش پایینی دارند و در عوض بسیار شکننده و ضعیف هستند
اموزش بازی Clash of Clans : مینیون Minion

مینیون Minion

خلاصه

مینیون یک نیروی ارزان، سریع و در عین حال ضعیف است و یک نیروی هوایی است که در محدوده‌ای خاص به دشمنان خود حمله می‌کند. مینیون یک نیروی پرنده است که دو بال کوچک دارد و دستان بزرگ او آغشته به اکسیر سیاه است.

مینیون از اکسیر سیاه ساخته شده است و در سربازخانه سیاه نیز آموزش می‌بیند.

مینیون به وسیله پرتاب گلوله‌های اکسیر سیاه به اهداف خود حمله می‌کند.

از آن‌جا که مینیون یک نیروی هوایی است، سازه‌های دفاهی مانند کَنِن‌، مورتار و ایکس‌بو (در حالت زمینی) نمی‌توانند به اون حمله کنند البته این نیرو در برابر ضدهوایی و بمب‌های هوایی آسیب‌‌پذیر است.

اگرچه مینیون در بین نیروهای آموزش دیده توسط اکسیر سیاه، کمترین میزان سلامتی و آسیب در ثانیه را دارد اما بسیار سریع آموزش می‌بیند و فضای کمتری نسبت به سایر نیروهای سربازخانه سیاه اشغال می‌کند. بر مبنای میزان آسیب وارد شده بر اساس فضای اشغالی، در رده اول بین نیروهای اکسیر سیاه قرار می‌گیرد. (و در بین همه نیروهای بازی پس از ویزارد، گابلین، بالون و بربر در رده پنجم قرار می‌گیرد)

مین‌های هوایی نمی‌توانند مینیون را شناسایی کنند ولی بمب‌های هوایی می‌توانند این کار را انجام دهند.

 

استراتژی تهاجمی

یک تاکتیک بسیار کارآمد در استفاده از مینیون‌ها این است که گروهی از آن‌ها را  (۱۰ مینیون یا بیشتر) برای حمله به ساختمان‌هایی که توسط سازه‌های دفاعی زمینی‌زَن (کَنِن‌، مورتار و ایکس‌بو در حالت زمینی) محافظت می‌شوند بفرستید.

مینیون‌ها نیروهایی مقرون به صرفه و کم‌حجم هستند و به همین واسطه می‌توانند در یورش گروهی موفق باشند.

مینیون‌ها می‌توانند به وسیله یک بمب هوایی نابود شوند؛ بنابراین پیش از این‌که همه مینیون‌ها را به صورت یکجا به زمین دشمن بفرستید، از آن‌ها به صورت تکی برای پیدا کردن بمب‌ها استفاده کنید و سپس از آن‌ها به صورت گروهی استفاده کنید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که از مینیون‌ها برای خنثی کردن مین‌های هوایی استفاده نکنید زیرا این تله‌ها نمی‌توانند مینیون‌ها را شناسایی کنند.

مانند همه نیروهای هوایی دیگر، قبل از فرستادن مینیون‌ها نیز، ضدهوایی‌ها، آرچرتاورها  و ویزاردتاورها را نابود کنید.

استفاده از جاینت‌ها در کنار مینیون‌ها یکی از تاکتیک‌های خوب محسوب می‌شود. از آن‌جا که جاینت‌ها سلامتی بالایی دارند و ابتدا به سازه‌های دفاعی حمله می‌کنند، می‌توانند سازه‌های دفاعی را به خود مشغول کنند تا مینیون‌ها زمین دشمن را پاکسازی کنند و حداقل ۵۰ درصد روستای دشمن را نابود کنند.

در اسنفاده از تاکتیک بالا این نکته را هم به یاد داشته باشید که اگرچه جاینت به سمت ضدهوایی حرکت می‌کند اما از آن‌جا که ضدهوایی به اهداف زمینی حمله نمی‌کند، جاینت نمی‌تواند عامل حواس‌پرتی برای این سازه دفاعی محسوب شود.

مانند بالون‌ها، مینیون‌ها نیز یک نیروی کارآمد برای مرحله‌های قسمت تک نفره بازی محسوب می‌شوند. به سادگی می‌توانید پس از نابود کردن ضدهوایی‌ها، آرچرتاورها و ویزاردتاورها، فقط با استفاده از یک مینیون تمام روستا را پاکسازی کنید. در مراحل تک نفره هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد بنابراین یک مینیون هم می‌تواند در تخریب کامل روستا موثر باشد.

نکته مهم: در بسیاری از موارد سرعت کم مینیون باعث می‌شود تا به واسطه عدم فعالیت، از بازی و جنگ خارج شوید. برای حل این موضوع می‌توانید هرازچند‌گاهی صفحه نمایش را لمس کنید.

مینیون‌ها می‌توانند با حمله گروهی به ضدهوایی آن را به سادگی نابود کنند زیرا ضدهوایی در آنِ واحد می‌تواند فقط به یک هدف حمله کند. در این بین حواستان به ویزاردتاور باشد که به واسطه طبیعت خود می‌تواند به سادگی گروهی از مینیون‌ها را از بین ببرد.

یکی از راه‌های خوب در استفاده از مینیون‌ها، به کارگیری از دراگون‌ها و لاواهاندها به عنوان سپربلا است زیرا بسیاری از ضدهوایی‌ها و بمب‌های هوایی می‌توانند خیلی سریع و راحت مینیون‌ها را از بین ببرند.

استراتژی تدافعی

بمب‌های هوایی در برابر مینیون‌ها بسیار موثر هستند و به واسطه آسیب گروهی که وارد می‌کنند می‌توانند گروهی از مینیون‌ها را به سادگی از بین ببرند. پس در جای‌گذاری بمب‌های هوایی خیلی دقت کنید. برای بهره‌بردن از این موضوع می‌توانید بمب‌هایی هوایی را نزدیک تاون‌هال یا ذخایر منابع جای‌گذاری کنید.

از ضدهوایی‌ها، ویزاردتاورها، ایکس‌بوها و آرچرتاورها دفاع کنید تا مینیون‌ها آزادانه در روستای شما به نابود کردن سازه‌هایتان نپردازند.

مینیون‌ها اگرچه نیروهای ضعیفی هستند اما دفاع در برابر لشگر انبوهی از آن‌ها کار آسانی نیست.

از آرچرتاورها و ضدهوایی‌ها به وسیله ویزاردتاورها دفاع کنید زیرا این سازه دفاعی می‌تواند با آسیب گروهی که وارد می‌کند، تعداد زیادی از مینیون‌ها را به صورت یکجا از بین ببرد.

اگر کسی در حمله به روستای شما از تعداد زیادی مینیون استفاده کند، معمولا در ابتدای حمله با فرستادن یک به یک مینیون‌ها سعی در پیدا کردن بمب‌های هوایی خواهد داشت. (همانطور که در بخش استراتژی تهاجمی گفته شد) برای به حداقل رساندن خنثی شدن بمب‌های هوایی،‌آن‌ها را در محدوده آتش سازه‌های دفاعی دیگر قرار دهید تا پیش از این‌که مینیون بمب‌هوایی را خنثی کند، توسط حمله سازه دفاعی از بین برود.

مینیون‌ها نیروی مناسبی برای استفاده در قلعه کلن به شمار می‌رود زیرا هم فضای کمی اشغال می‌کنند و هم می‌توانند به هر دو گروه نیروهای زمینی و هوایی حمله کنند. این در حالی است که فقط دراگون‌، آرچر، ویزارد، ساحره (Witch) و خود مینیون‌ می‌توانند به مینیون‌ها حمله کنند.

موارد دیگر

مینیون‌ در سطح‌های سوم، پنجم  و ششم دچار تغییرات ظاهری می‌شود.

در سطح سوم، رنگ پوست مینیون از آبی روشن به آبی پر رنگ تغییر می‌کند.

در سطح پنجم، رنگ پوست مینیون به خاکستری تغییر پیدا می‌کند و شاخ و بال‌های او نیز به رنگ سیاه درمی‌آیند. چشمان مینیون در این سطح نیز درخشندگی دارند.

در سطح ششم، رنگ پوست مینیون به رنگ ارغوانی درمی‌آید و بال‌ها و شاخ او نیز قرمز رنگ می‌شوند.

موارد دیگر

مینیون طی بروزرسانی ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ (۱۲ مار س ۲۰۱۳) به بازی اضافه شد.

هنگامی که مینیون به سمت هدف خود شلیک می‌کند، ذراتی آبی در فضا پخش می‌شوند.

اگر کمپ و قلعه کلن شما در آخرین سطح خود باشد، می‌توانید به ترتیب ۱۲۰ و ۱۷ مینیون را آموزش دهید که مجموع آن‌ها برابر با ۱۳۷ مینیون می‌شود.

اگر روی کمپ ارتش کلیک کنید، مینیون‌ها اکسیر سیاه عطسه می‌کنند.

مینیون سریع‌ترین نیروی هوایی بازی است و به همراه گابلین نیز در صف سریع‌ترین نیروی بازی قرار می‌گیرد.

مینیون تنها نیروی هوایی بازی است که توسط مین‌های هوایی شناسایی نمی‌شود.

در بروزرسانی ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، رنگ‌ سطح‌های اول و دوم با رنگ سطح‌های سوم و چهارم مینیون با هم عوض شد. پس از چند روز یکی از مدیران انجمن سوپرسل اذعان کرد که این موضوع یک تغییر ناخواسته بوده است.

مینیون اولین و فعلا تنها نیروی اکسیر سیاه است که قابلیت ارتقا به سطح ۶ دارد.

 

 اطلاعات کلی مینیون

 

هدف موردعلاقه نوع حمله فضای مدت زمان آموزش سرعت حرکت سرعت حمله سطح سربازخانه سیاه محدوده حمله
ندارد اهداف زمینی و هوایی ۲ ۴۵ ثانیه ۳۲ یک ضربه در یک ثانیه ۱ ۲.۷۵ کاشی

اطلاعات سطح‌های مختلف

 

سطح قدرت تخریب در ثانیه سلامتی هزینه آموزش (اکسیر سیاه) هزینه ارتقا(اکسیر سیاه) سطح آزمایشگاه برای ارتقا مدت زمان ارتقا
۱ ۳۵ ۵۵ ۶
۲ ۳۸ ۶۰ ۷ ۱۰۰۰۰ ۵ ۵ روز
۳ ۴۲ ۶۶ ۸ ۲۰۰۰۰ ۶ ۶ روز
۴ ۴۶ ۷۲ ۹ ۳۰۰۰۰ ۶ ۷ روز
۵ ۵۰ ۷۸ ۱۰ ۴۰۰۰۰ ۷ ۱۰ روز
۶ ۵۴ ۸۴ ۱۱ ۱۰۰۰۰۰ ۸ ۱۴ روز

 

 

منبع: clashofclans.wikia و زومجی

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.