خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

اموزش بازی Clash of Clans : هاگ‌رایدر Hog Rider

اموزش بازی Clash of Clans : هاگ‌رایدر Hog Rider

اموزش بازی Clash of Clans : هاگ‌رایدر Hog Rider

هاگ‌رایدر Hog Rider

ویکی‌زوم در چند روز گذشته، تمام نیروهای سربازخانه معمولی را به صورت کامل معرفی کرد. حالا پس از معرفی اولین نیروی سربازخانه سیاه یعنی مینیون، نوبت به هاگ‌رایدر، یکی از کاربردی‌ترین و البته عجیب‌ترین نیروهای بازی می‌رسد. با زومجی همراه باشید تا به بررسی همه‌جانبه این نیرو بپردازیم.

هاگ‌رایدر با سوار شدن بر خوک وحشی و درنده به مجازات کسانی می‌پردازد که پشت‌ دیوارهای کوتاه‌قامت بازی پنهان شده‌اند. هاگ‌رایدر توسط اکسیر سیاه پرورش یافته و با شکست آشنایی ندارد
اموزش بازی Clash of Clans : هاگ‌رایدر Hog Rider

هاگ‌رایدر Hog Rider

خلاصه

هاگ‌رایدر یک مرد تنومند و سیاه‌پوست است که روی یک خوک بزرگ سوار شده است. او لباس چرمی با کمربندی قرمز بر تن دارد،‌ روی دست‌‌های او مچ‌بندی از طلا قرار دارد و برای حمله به اهداف خود از پتک غول پیکری استفاده می‌کند.

هاگ‌رایدر روی حیوانی سواری می‌کند که ترکیبی از گراز و خوک است و او را با طنابی چرمی که دور گردنش آویخته کنترل می‌کند.

هاگ‌رایدر با استفاده از این موضوع می‌تواند از روی دیوارها بپرد و به راحتی به پشت دیوارهای دشمن دسترسی پیدا کند.

این نیرو اگرچه قدرت آسیب بالا و سلامتی متعادلی دارد،‌ اما برای آموزش دادن آن فقط به دو دقیقه زمان احتیاج دارید.

هاگ‌رایدرها عامل حواس‌پرتی خوبی در کنار استفاده از سایر نیروها مانند آرچر محسوب می‌شود.

به علت داشتن قدرت بالا در آسیب زدن به دشمن، میزان سلامت متوسط و این‌که هاگ‌رایدرها ابتدا به سازه‌های دفاعی حمله می‌کنند، این نیرو می‌تواند به جای جاینت مورد استفاده قرار بگیرد.

استراتژی تهاجمی

سطح دیوارها مانعی برای پرش هاگ‌رایدرها محسوب نمی‌شود و آن‌ها می‌توانند از روی هر سطحی از دیوارها عبور کنند. البته این نکته را هم به یاد داشته باشید که هاگ‌رایدرها نمی‌توانند با عبور از دیوارها،‌ راه‌ها را برای سایر نیروها هموار کنند. اگر هاگ‌رایدرهای شما نیاز به حمایت نیروهای زمینی داشتند،‌باید از وال‌بریکرها برای شکستن دیوارها استفاده کنید یا از جادوی پرش بهره ببرید.

از هاگ‌رایدرها می‌توان به صورت یک ارتش بزرگ نیز استفاده کرد. بدون این‌که نیازی به وال‌بریکرها داشته باشید. البته آموزش لشگری بزرگ از هاگ‌رایدرها هزینه قابل توجهی از اکسیر سیاه را دربرخواهد داشت.

هاگ‌رایدرها می‌توانند به عنوان عامل حواس‌پرتی سازه‌های دفاعی دشمن نیز به کار آیند،‌مانند کاری که جاینت‌ها انجام می‌دهند. آن‌ها از نظر سلامتی با جاینت هم سطح خود فاصله زیادی ندارند،‌سریع‌تر از جاینت‌ها حرکت می‌کند و آسیب بیشتری نیز نسب به جاینت‌ها به هدف خود وارد می‌کنند.

وقتی از هاگ‌رایدرها در گروه‌های بزرگ استفاده می‌کنید، بهره‌گیری از جادو سلامتی می‌تواند بسیار مفید باشد.

استفاده از تعداد زیادی هاگ‌رایدر یک تاکتیک بسیار موثر تهاجمی محسوب می‌شود. البته این موضوع نیازمند هزینه مقدار زیادی اکسیر سیاه است.

هاگ‌رایدر نیروی خوبی برای بیرون آوردن نیروهای قلعه کلن محسوب می‌شود زیرا دیوارها نمی‌توانند مانع هاگ‌رایدرها شوند به همین دلیل آن‌ها خیلی سریع می‌توانند به نزدیکی قلعه کلن دشمن برسند و از آن‌جایی که میزان سلامتی خوبی نیز دارند،‌ می‌توانند به راحتی این کار را انجام دهند. با این کار می‌توانید نیروهای قلعه کلن دشمن را بیرون کشیده و به گوشه زمینی منتقل کنید تا با استفاده از تعدادی آرچر آن‌ها را نابود کنید. حالا می‌توانید با استفاده از هاگ‌رایدرهای باقی‌مانده به سازه‌های دشمن حمله کنید. این تاکتیک یکی از تاکتیک‌های پرکاربرد در جنگ بین کلن‌ها به شمار می‌رود.

از آن‌جا که جاینت‌ بمب‌ها پاشنه آشیل هاگ‌رایدرها محسوب می‌شوند بنابراین پیش از این‌که از هاگ‌رایدرها به صورت گروهی استفاده کنید،‌جاینت بمب‌ها را به وسیله نیروهای دیگر مانند بربرها یا یک هاگ‌رایدر خنثی کنید و سپس هاگ‌رایدرها را به صورت گروهی به زمین دشمن بفرستید.

استراتژی تدافعی

دفاع در برابر هاگ‌رایدرها به دلیل ماهیتی که دارند نیازمند مهارت است. اگرچه پرش آن‌ها از دیوارها باعث می‌شود تا آن‌ها از حمایت سایر نیروهای زمینی محروم بمانند. این به سازه‌های دفاعی شما این اجازه را می‌دهد تا روی حمله به هاگ‌رایدرها متمرکز باشند و آن‌ها را از بین ببرند.

یکی دیگر از تاکتیک‌های دفاعی در برابر هاگ‌رایدرها پرداختن به این حقیقت است که هاگ‌رایدرها بنابر علاقه خود، به نزدیک‌ترین سازه دفاعی حمله می‌کنند. بنابراین می‌توانید سازه‌های دفاعی ضعیف‌تر را در لایه‌های بیرونی اضافه کنید. در لایه میانی از منابع و ذخایر استفاده کنید و در لایه بعدی از سازه‌های دفاعی قوی مانند (اینفرنو تاور، ایکس‌بو یا غیره) استفاده کنید. این موضوع زمان کافی را به سازه‌های دفاعی لایه درونی را می‌دهد تا هاگ‌رایدرها را نابود کنند.

تاکتیک دیگر برای دفاع در برابر هاگ‌رایدرها، جای‌گذاری اسپرینگ‌ترپ‌ها در نزدیکی سازه‌های دفاعی است که باعث می‌شود تعدادی از هاگ‌رایدرها توسط این تله از بین بروند.

نیروهای قعله کلن و همچنین هیروهای بازی عامل مهمی برای دفاع در برابر یورش هاگ‌رایدرها محسوب می‌شوند، زیرا هاگ‌رایدرها تا تمام سازه‌های دفاعی را نابود نکنند به این نیروها حمله‌ور نمی‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود تا هیروها و نیروهای قلعه کلن زمان کافی برای از بین بردن هاگ‌رایدرها را داشته باشند.

اینفرنو تاور روی حالت چند هدف نیز یکی از دیگر راه‌های موثر برای یورش هاگ‌رایدرها است که می‌تواند خیلی راحت جلوی آن‌ها را بگیرد.

از بروزرسانی ۲۲ تیر ۱۳۹۳ (سوم جولای ۲۰۱۴) جاینت‌بمب‌ها روی هاگ‌رایدر آسیب ۱.۵ برابری وارد می‌کنند. این به این معنا است که استفاده متمرکز از جاینت بمب می‌تواند عامل مهمی برای دفاع در برابر هاگ‌رایدرها به حساب بیاید.

یک جفت جاینت بمب،‌ صرف‌نظر از سطح آن می‌تواند حتی بالاترین سطح هاگ‌رایدر را نیز نابود کند و اگر سطح جاینت بمب بالاتر از سطح هاگ‌رایدر باشد، یک جاینت بمب می‌تواند گروهی از هاگ‌رایدرها را از بین ببرد. چیدن بمب‌های معمولی سطح بالا نیز در کنار یکدیگر می‌تواند در از بین بردن هاگ‌رایدرها موثر باشد.

اگرچه از هاگ‌رایدرها به عنوان یک نیروی دفاعی یاد نمی‌شود و سایر نیروهای قلعه کلن در هنگام حمله نیز می‌توانند مانند هاگ‌رایدر از روی دیوارها عبور کنند اما با این حال از زمان بروزرسانی ۸ مرداد ۱۳۹۲ (۳۰ جولای ۲۰۱۳) هاگ‌رایدرها هم به اندازه جاینت‌ها پنج واحد فضا اشغال می‌کنند، اما بسیار سریع‌تر از آن‌ها حرکت می‌کنند و آسیب بیشتری نیز وارد می‌کنند. آن‌ها همچنین نسبت به مینیون‌ها و نیروهای ردیف اول (بربر، آرچر و گابلین) مقاومت بیشتری نسبت به جادو صاعقه دارند. اگر هم گروهی‌های شما دست و دلباز باشند و حاضر به هزینه اکسیر سیاه باشند، می‌توانید از هاگ‌رایدرها در قلعه کلن استفاده کنید.

تفاوت سطح‌ها

هاگ‌رایدر مو و ریش سیاه دارد و گوش‌واره طلایی نیر روی گوش سمت راستی او دیده می‌شود. او همچنین دو مچ‌بند بزرگ طلایی دارد و یک کمربند قرمز روی لباس چرمی او بسته شده است و با یک پتک بزرگ به دشمنان حمله می‌کند.

در سطح سوم، پتک هاگ‌رایدر بزرگ‌تر شده و سیاه رنگ می‌شود. حاشیه‌های طلایی روی پتک نیز نمحو می‌شود و جای خود را به یک برآمدگی بزرگ می‌دهد.

در سطح پنجم،‌ موهای او از سیاه به نارنجی تغییر می‌کند و او را شبیه به گابلین سطح پنج می‌کند.

موارد دیگر

اگرچه در بسیاری موارد، هاگ‌رایدر شبیه به یک بربر است که سوار بر حیوانی شده است اما بر خلاف بربر، دندان‌های هاگ‌رایدر در وضعیت خوبی قرار دارند!

در آگهی بازرگانی مربوط به جنگ بین‌ کلن‌ها،‌اگر خوب به دندان‌های هاگ‌رایدر دقت کنید، یک دندان طلایی نیز می‌بینید.

هاگ‌رایدر شباهت‌هایی نیز به Mr. T،‌ هنرپیشه آمریکایی دارد.

هاگ‌رایدر طی بروزرسانی ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ (۱۲ مارس ۲۰۱۳) به بازی اضافه شد و در بروزرسانی پنجم شهریور ۱۳۹۲ (۲۷ آگوست ۲۰۱۳) مدت زمان آموزش آن از پنج دقیقه به دو دقیقه کاهش یافت. همچنین در این بروزرسانی، هاگ‌رایدر دارای هدف مورد علاقه یعنی سازه‌های دفاعی شد.

اگر کمپ و قلعه کلن شما در آخرین سطح خود باشد، می‌توانید به ترتیب ۴۸ و هفت هاگ‌رایدر را آموزش دهید که مجموع آن‌ها برابر با ۵۵ هاگ‌رایدر می‌شود.

وقتی روی کمپ ارتش کلیک کنید، هاگ‌رایدرها به هوا می‌پرند.

هاگ‌رایدر تنها نیروی زمینی بازی است که می‌تواند بدون استفاده از جادو پرش، از سد دیوارها عبور کند.

هاگ‌رایدر جثه‌ای مشابه به جثه بربر دارد.

روی گوش سمت راست هاگ‌رایدر، گوش‌واره وجود دارد.

هاگ‌رایدر در بین تمام نیروهای بازی، بیشتری تعداد پا را دارد. (۶ پا با جمع پاهای خوک و سواری کننده)

 

 اطلاعات کلی هاگ‌رایدر

 

هدف موردعلاقه نوع حمله فضای اشغال شده مدت زمان آموزش سرعت حرکت سرعت حمله سطح سربازخانه سیاه محدوده حمله
سازه‌های دفاعی جنگ تن به تن (اهداف زمینی) ۵ ۲ دقیقه ۲۴ یک ضربه در یک ثانیه ۲ ۰.۶ کاشی

اطلاعات سطح‌های مختلف

 

سطح قدرت تخریب در ثانیه سلامتی هزینه آموزش (اکسیر سیاه) هزینه ارتقا(اکسیر سیاه) سطح آزمایشگاه برای ارتقا مدت زمان ارتقا
۱ ۶۰ ۲۷۰ ۴۰
۲ ۷۰ ۳۱۲ ۴۵ ۲۰۰۰۰ ۵ ۸ روز
۳ ۸۰ ۳۶۰ ۵۲ ۳۰۰۰۰ ۶ ۱۰ روز
۴ ۹۲ ۴۱۵ ۵۸ ۴۰۰۰۰ ۶ ۱۲ روز
۵ ۱۰۵ ۴۷۵ ۶۵ ۵۰۰۰۰ ۷ ۱۴ روز

 

 

منبع: clashofclans.wikia و زومجی

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.