خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Age of Wushu Dynasty 12.0.0 بازی دوران سلسله ووشو اندروید

Age of Wushu Dynasty – دوران سلسله ووشو

لینک دانلود به درخواست واحد اجرای دستورات دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه جمهوری اسلامی ایران حذف شده است.

در بازی Age of Wushu Dynasty، شما با یک گرافیک و گیم پلی خارق العاده از دسته بازی های نقش آفرینی رو به رو خواهید بود که شما را شگفت زده می کند. در این بازی که توسط کمپانی بازی سازی Snail Games USA Inc طراحی و عرضه شده است شما وارد یک مدرسه خواهید شد که باید در آن تمامی اصول و فنون ورزش کونگ فو را بیاموزید. مراحل بازی به تدریج طی خواهد شد و نهایتا شما به یک استاد بزرگ و ماهر در این مبارزات بدل خواهید شد. 4 مدرسه مختلف وجود دارد که می توانید به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کرده و به تعلیم فنون بپردازید. نکته مهم و قابل ذکر این که این بازی برای راه اندازی و اجرا در تمام مراحل بازی نیازمند اتصال به اینترنت است.

 

ویژگی های بازی Age of Wushu Dynasty :

گرافیک سه بعدی و بسیار عالی بازی یکی از نقاط قوت بازی است.

4 مدرسه مختلف در این بازی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برای تعلیم فنون انتخاب نمایید.

گیم پلی بازی بسیار عالی و منحصر به فرد است و قطعا از آن لذت خواهید برد.

این بازی برای را اندازی و اجرا نیازمند اتصال به اینترنت است.

راهنمای اجرای بازی :

۱-فایل نصبی Apk را نصب کنید
۲-سپس پوشه com.snailgameusa.aowd رو به ادرس ‘SDcard/Android/Obb’ منتقل نمایید
۳-بازی رو اجرا کنید

Age of Wushu Dynasty – دوران سلسله ووشو

Age of Wushu Dynasty

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Snail Games USA Inc
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (بدون دیدگاه)
نیلا خاچیکیان 6 شهریور 1396 پاسخ

ممنون. پیدا کردن این بازی ها از طریق نت و از سایت های وارز اندروید و مارکت های خارجی و گاهی هم مد سرور اندرویدی ها راحت هست. اما هر بار که میبینم لینک بازی حذف شده و جمله ی تکراری به دستور مصادیق و محتوای مجرمانه حذف شدند حک شده؛ یقینا نه تنها ناراحت میشم بلکه چیزی نمیمونه برای این مردم بینوا، برای این جوان های رنج کشیده و محروم در جهان سومی تحمیل شده، در حالی که تمامی کشورهای همسطح با تراز منابع ملی ایران سرزمین هایی جهان اولی با حکومت هایی دموکراتیک و 100% به انتخاب مردم هستند.. بنوعی خون گریه میکنم… شاید که من و امثال من بتونیم براحتی پیدا کنیم این بازی رو اما خیلی ها هم هستند که محروم میشند از لذت و تجربه ی بازی های زیبا و سرگرم کننده ی اینچنینی… اون هم در حالی که دستور دهندگان و قضاوت کنندگان همان محتوا و مصادیق مجرمانه بخوبی روشن هست که فرضا فقط به خاطر کمی برجسته بودن بعضی قسمت های یک کاراکتر انیمیشنی از بازی که اون هم در دقیقه ی نود و برای چند لحظه آزاد شده و یا در بخش کوتاهی از بازی نمایش داده میشود بطور کامل بازی رو در لیست سیاه قرار داده اند…

به راستی دردناک هست و باید متاسف و متاثر بود از اینکه چگونه و چرا باید ملتی اجازه بدهند که منابع و ثروت جهان اولی کشورشان صرف تشکل و حکومت و حفظ قوانین توتالیتری اون بشه در حالی که نه تنها در خدمت مردم اون سرزمین نیست بلکه دائما با استیلا و مصارف بیهوده برای یک رژیم دیکتاتوری؛ مردم رونده شده از همه جا و و پس زده شده از هر جا رو بیش از پیش به اجبار و با زور سرنیزه محروم کنند از ساده ترین حقوق بشری که همانا حق انتخاب بوده و هست…
به راستی آیا روزی فرا خواهد رسید که بار دیگر این مردم، این جوانان در حق انتخاب آزاد باشند و به اجبار با افسار به سمت بهشتی زورکی کشیده نشوند؟!
دردناک است حتی بیش از خون گریستن… درد آن در نابینایی ابدی است…

ممنونم. با آرزوی زندگی در دنیایی آزاد، آباد، پر از محبت و سرشار از عشق و مالامال از دوست داشتن ها و دوست داشته شدن ها… البته همین دنیا!

نیلا خاچیکیان، کرج.