خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Multi-action Home Button PRO 2.1.4 نرم افزار جایگزین کلید هوم اندروید

Multi-action Home Button PRO|نرم افزار جایگزین کلید هوم اندروید

Multi-action Home Button PRO نرم افزار کاربردی و جالب برای جایگزینی با دکمه فیزیکی هوم می باشد که توسط Sylvain Lagache برای اندروید منتشر شده است . این نرم افزار در گوگل پلی به صورت رایگان و با پرداخت درون برنامه ای ارائه شده است که تاکنون بیش از 500 هزار بار دانلود شده است و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را توسط کاربران دریافت کند . در اینجا ما نسخه پرداخت شده و PRO این نرم افزار کاربردی را به صورت رایگان برای شما کاربران عزیز اندرویدینا قرار داده ایم .

با استفاده از Multi-action Home Button PRO میتوانید کارایی دکمه فیزیکی هوم و امکانات بیشتری را به صورت مجازی و در صفحه نمایش در اختیار داشته باشید . نگران این هستید که دکمه هوم گوشی شما در اثر استفاده زیاد از کار بیفتد؟ آیا فکر می کنید کلید هوم در گوشی شما بی استفاده است؟ این نرم افزار فوق العاده را نصب کنید تا علاوه کار هایی که با کلید هوم انجام میدادید ویژگی های فوق العاده دیگری نیز به صورت مجازی در صفحه نمایش گوشی خود داشته باشید . اگر گوشی شما دکمه سخت افزار هم را ندارد به این معنا نیست که نمی توانید از Multi-action Home Button PRO استفاده کنید ,شما با داشتن هر اسمارتفونی می توانید از این ابزار کاربردی استفاده کنید .

ویژگی های Multi-action Home Button PRO:

امکان فراخوانی نوار اطلاع رسانی

نمایش فعالیت های اخیرا انجام شده

دسترسی به تنظیمات

ایجاد میانبر برای برنامه ای خاص

ایجاد دکمه مجازی برگشت

گرفتن عکس از صفحه نمایش

Multi-action Home Button PRO

.
اسکرین شات‌ها
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.