خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود بست اسنایپر Best Sniper 1.07.4 بازی تک تیرانداز حرفه ای اندروید

Best Sniper: Shooting Hunter 3D – بازی افلاین تک تیرانداز حرفه ای اندروید  همینک با نام Best Sniper Legacy: Dino Hunt & Shooter 3D

Best Sniper یکی از جدیدترین بازی های سبک اکشن و تیراندازی است که به تازگی توسط استودیوی بازی سازی T-Bull طراحی و در بهترین مارکت های اندروید منتشر شده است. امتیاز این بازی در مارکت بزرگ گوگل 4.5 از 5.0 نمره می باشد که بسیار امتیاز خوبی است. با داشتن گرافیکی خیره کننده و گیم پلی سرگرم کننده قطعاً خواهد توانست تا طرفداران سبک اکشن را برای نصب متقاعد کند.

در این بازی شما به جهانی باز خواهید گشت که در آن حیوانات عظیم الجسه ای به نام دایناسور ها بر جهان حکم فرمایی می کردند. این حیوانات در نوع های مختلفی مانند وحشی و اهلی وجود داشتند که نوع اول شما را همراهی خواهد کرد. در کنار این حیوانات زامبی ها نیز برای صدمه زدن به شما ایفای نقش می کنند. حال شما در مقابل این همه تحدید چه چیزی دارید ؟ سلاح های قوی و کشنده با دوربین های بسیار حرفه ای کار شما را برای از بین بردن این تحدید ها آسان کرده است.

در محیط های مختلف که با جزئیات بالایی طراحی شده اند قرار خواهید گرفت و باید به دقت اطراف را زیر نظر داشته تا با دیدن حیوانات و یا زامبی ها از خود محافظت کنید. مکان های مختلفی بر روی نقشه وجود دارند که شما می توانید آنها را کشف کنید. سلاح های شما قابل ارتقاء بوده و می توانید آنها را برای شلیک های مرگبار بهتر و بهتر کنید.

 

ویژگی های بازی Best Sniper :

  • وجود مکان های مختلف برای مبارزه
  • انواع مختلفی از زامبی ها
  • انواع مختلفی از دایناسور های کشنده
  • سلاح های قدرتمند و حرفه ای
  • ارتقاء و بهبود سلاح ها
  • گیم پلی سرگرم کننده
  • گرافیک خیره کننده همراه با جزئیات بالا

 


راهنمای نصب بازی :
۱-فایل نصبی Apk را نصب کنید
2-بازی را اجرا کنید.

Best Sniper: Shooting Hunter 3D - بازی تک تیرانداز حرفه ای

Best Sniper: Shooting Hunter 3D

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.