خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Uber 4.183.10001 نرم افزار درخواست آنلاین تاکسی در اندروید

Uber | نرم افزار درخواست آنلاین تاکسی در اندروید

Uber نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای درخواست آنلاین تاکسی در اندروید می باشد که توسط استودیو Uber Technologies, Inc منتشر شده است . این نرم افزار قدرتمند تا به حال بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است که توانسته متیاز خوب 4.3 از 5.0 را به دست بیاورد و ما نیز تصمیم گرفتیم جدید ترین نسخه این نرم افزار کاربردی را برای شما کاربران عزیز اندرویدینا قرار بدهیم . با استفاده از این نرم افزار بدون نیاز به گشتن به دنبال جای پارک یا انتظار کشیدن برای رسدین اتوبوس و تاکسی سفر کنید و به آسانی به صورت اعتباری ,آنلاین و نقدی هزینه سفر خود را پرداخت کنید . این که شما کجا می روید مهم نیست ,Uber در بیش از 500 شهرستان در سراسر دنیا فعالیت دارد و شما می توانید به راحتی با درخواست ماشین به هر جایی که دوست دارید سفر کنید .

شیوه کار نرم افزار به این صورت می باشد که شما ابتدا باید مبدا و مقصد خود را مشخص کنید ,نرم افزار به صورت خودکار مکان شما را شناسایی می کند و نزدیک ترین ماشین هایی که در اطراف شما هستند را نمایش می دهد . پس از تایید درخواست ,تصویر راننده و مشخصات وسیله نقلیه برای شما به نمایش گذاشته می شود تا شما بتوانید از صحت و سلامت سفر خود اطمینان حاصل کنید . همچنین می توانید هزینه خود را به صورت آنلاین ,اعتباری و یا نقدی پرداخت کنید و پس از پایان سفر راننده را ارزیابی کنید و به آن امتیاز بدهید .

ویژگی های Uber:

رابط کاربری زیبا و حرفه ای با طراحی فوق العاده

نمایش اطلاعات و مشخصات راننده و خودرو برای اطمینان از صحت سفر

قابلیت نمایش مسیر در زمان سفر به صورت آنلاین

امکان پرداخت کرایه به صورت آنلاین ,اعتباری و یا به صورت نقدی

امکان ارائه نظرات و ارزیابی راننده برای بهبود کیفیت خدمات

Uber

Uber

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Uber Technologies, Inc
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.