خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود دِد پوینت Death Point 1.0.5 بازی اکشن نقطه مرگ اندروید

Death Point – بازی اکشن نقطه مرگ اندروید

Death Point یا به عبارت دیگر نقطه مرگ بازی تک نفره با گیم پلی سخت می باشد که در آن باید به صورت پشت سر هم تیراندازی نمایید. در این بازی جذاب اکشن اگر دارای سرعت عمل بالایی نباشید به هیچ عنوان به مراحل بالاتر سعود نخواهید کرد. این بازی سرگرم کننده اکشن را استودیوی بازی سازی Andiks LTD برای سیستم عامل اندروید طراحی و در بهترین مارکت ها از جمله گوگل پلی منتشر کرده است. امتیازی که این بازی از منتقدان دریافت کرده 4.4 از 5.0 نمره بوده که مناسب است.

همانگونه که در بالا گفته شد اگر در این بازی از سرعت عمل بالایی برخوردار نباشید در مرحله اول و ماموریت نخست خود باقی مانده و ادامه بازی را از دست خواهید داد. شما در این بازی شاهد یک ماجراجویی جاسوسانه بسیار جذاب خواهید بود. حالت های متنوعی برای بازی کردن وجود دارد که می توانید یکی را برای آغاز کار انتخاب کنید.

EPISODIC STORYLINE

در این حالت فقط دو نفر از گروه شما زنده مانده اند: شما (عامل) و دیگری (اپراتور). اپراتور جایی در قلمرو دشمن گیر افتاد و راه فراری ندارد در حالی که شما در یک زندان بیدار می شوید، اما به سختی زنده مانده اید، اما حال تصمیم بر انتقام گرفته اید. شمارش معکوس شروع شده است. سنسورهای از بین بردن را در سر خود تیک بزنید. موفقیت مأموریت و آینده کاری بستگی به شما دارد. کاری که باید انجام دهید این است : دختر را پیدا کنید و به evac تماس بگیرید. عجله کن!

◉ STEALTH

در این جا شما با استفاده از طعمه حمله می کنید تا گام به گام دشمنان مختلف را از بین ببرید (از جمله زامبی ها!). در پناهگاه ها پنهان شوید تا بتوانید از دید و یا از آتش دشمن پنهان شوید. با استفاده از یک تفنگ که به صدا خفه کنی عالی مجهز شده است بی سر و صدا دشمنان را از بین ببرید.

TACTICAL COMBATS

در صورت گیر افتادن در محاصره، تاکتیک های مختلفی وجود دارد که بتوانید از ان عبور کنید. به نگهبانان توجه کنید و موقعیت آنها را به خاطر بسپارید، برای آنکه توجهشان را جلب نمایید یک بطری یا نارنجک فلاش فلش پرتاب کنید. با استفاده از بمب های دود زا دید آنها را کور کرده و فرار کنید.

ARSENAL

برای زنده ماندن و گریز از دشمنان اجازه خواهید داشت تا به هر سلاحی که می خواهید دسترسی پیدا کنید. یک اسلحه برای دید از دور و یا سلاحی با صدا خفه کن برای ماموریت های مخفیانه. همه چیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

 

ویژگی های بازی Death Point :

  • ماموریت های بی نظیر و جالب
  • مراحل جذاب و سرگرم کننده
  • سلاح های قوی و بروز
  • مکان های متنوع برای انجام عملیات
  • دشمنان سر سخت و تیزهوش
  • صدا گذاری بی نظیر
  • گرافیک جذاب و مناسب

تغییرات در این نسخه :

  1. رفع مشکلات + چالش های جدید و …

راهنمای نصب بازی :

  1. فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  2. فایل دیتا را دریافت و از حالت فشرده خارج نمایید سپس پوشه com.andiks.deathpoint را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا کنید.
Death Point - بازی اکشن نقطه مرگ

Death Point l

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Andiks LTD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
ارش 15 اردیبهشت 1399 پاسخ

سلام میخواستم بدونم میشه این بازی رو بدون آی پد بازی کرد و اگه میشه لطفا توضیح بدین چجوری ؟