خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Reflex Unit 1.0 بازی اکشن واحد واکنش های شدید اندروید

Reflex Unit – بازی اکشن واحد واکنش های شدید اندروید

سال 2035 میلادی است و توکیو توسط نیروهای ناشناخته که مشخص تیسا از کجا سرازیر شده اند اشغال شده است. ارتباطات با بقیه ژاپن و جهان قطع شده است. در طی چند ساعت اول تهاجم، پلیس توکیو و نیروی دفاع از ژاپن (JSDF) از بین رفته است و شما به عنوان مدافعی تازه کار وسیله ای جنگی را برای مبارزه با نیروهای مهاجم هدایت خواهید کرد. این وسیله بی نظیر که در بازی Reflex Unit  وجود دارد همه امکانی را در دسترس شما قرار خواهد داد و انعطاف خوبی دارد.

این بازی اکشن سرگرم کننده را استودیوی بازی سازی ROBOSARU Games برای سیستم عامل اندروید طراحی در بهترین مارکت ها از جمله گوگل پلی با قیمت 360 یورو منتشر کرده است. امتیاز بازی 5.0 از 5.0 نمره بوده و تاکنون بیش از 10 دریافتی در سراسر جهان داشته است.

در بیش از 7 مرحله مبارزه ای شرکت کنید و تمام دشمنان را به درک واصل کنید. با دستگاهی که دارید مبارزه ساده خواهد بود. مراحل 4 به 4 نیز وجود دارد که در ان به صورت چهار نفره به مبارزه خواهید پرداخت که در این حالت باید بسیار مراقب اطراف خود باشید چرا که ممکن است از سویی که نمی دانید به شما شلیک شود. این دستگاه که مانند یک تانک جنگی می ماند می تواند حرکت کرده و به جهات مختلف تغییر مسیر دهد تا از شلیک های دشمنان در امان باشد. در بخش چند نفره شما می توانید چت صوتی با دیگر اعضا داشته باشید و استراتژی جدید را به او یادآوری کنید.

ویژگی های بازی Reflex Unit :

  • 7 مرحله بی نظیر مبارزه ای
  • ماشین های جنگی مختلف
  • مکان های متنوع
  • بازی به صورت چند نفره
  • بازی به صورت چهار به چهار
  • چت صوتی با دیگر اعضا
  • صدا گذاری بی نظیر
  • گرافیک جذاب و مناسب

تغییرات در این نسخه :

  1. رفع مشکلات + چالش های جدید و …

راهنمای نصب بازی :

  1. فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  2. پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.robosarugames.reflexunitmobile را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا کنید.
Reflex Unit - بازی اکشن واحد واکنش های شدید

Reflex Unit

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: ROBOSARU Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.