خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود سان اریجین The Sun Origin 1.9.0 بازی اکشن تشعشات خورشیدی اندروید

The Sun Origin Action – بازی اکشن تشعشات خورشیدی اندروید

The Sun Origin در سال 2050 ، خورشید انرژی بسیار زیادی از خود را در فضا رها کرد و فاجعه ای بوجود آورد که زمینی ها تحت تاثیر آن قرار گرفته اند و این انرژی فوق قوی تمدن بشریت را به هرج و مرج کشانده است. گرچه چند سالی است که این فاجعه توسط علم و جامعه علمی پیش بینی شده اما هشدارهایی که به رهبران جهان داده شده جدی گرفته نشده و جدی نگرفتن هشدارها باعث این فاجعه شده است.

زمانی که این موج انرژی شدید به سمت زمین رسید و ضربه خود را به این کره خاکی وارد کرد ، طوفانی از ذرات رادیو اکتیو جو سیاره زمین را در بر گرفت و زندگی جمعیت کره زمین را با چالش سختی مواجه کرد. این فاجعه هولناک باعث شد تا افراد پیر ، جوان ، ثروتمند و فقیر با هم یکی و برابر شوند و افرادی که به هشدارها گوش فرا داده بودند به پناهگاه های رها شده هجوم بردند و نجات پیدا کردند.

هنگامی که افراد زنده به این موضوع پی بردند که زمین به نسبت پاکی برای زندگی رسیده است ، از پناهگاه هایشان بیرون آمدند و دنیایی جدید را پیش رویشان دیدند ، دنیایی که با دنیای قبل تفاوت زیادی دارد. در این دنیای جدید قوانین از بین رفته اند و اسلحه ها هستند که قوانین جدید را تعیین میکنند. منطقه هایی که آب تمیز و زمین حاصلخیز برای کشت در آن ها وجود داشت ، توسط جنگجویان و ارتش ها بصورت بی رحمانه از صاحبان شان دزدیده شد.در این هنگام بود که در این دنیای بی قانون و پر از هرج و مرج ، جنگجویی به نام ریون خود را نشان داد و رابین هود زمانه شد ، جنگجویی که به کمک مظلومان شتافت و برای ظالمان به یک دشمن تبدیل شد.

 

ویژگی های بازی The Sun: Origin :

 

  • حضور بعنوان شخص اول
  • مدیریت منابع مانند مواد غذایی ، مهمات و تجهیزات پزشکی
  • جنگیدن با انواع انسان ها از نوع مهاجم ، غواص و شکارچی

 

راهنمای نصب بازی تشعشات خورشیدی :

 

  1. نصب فایل APK
  2. کپی com.agaming.thesun.origin به پوشه SDcard / Android / Obb
  3. اجرای بازی

 

 

The Sun Origin

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: AGaming
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.