خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pirates And Pearls v1.6.900 بازی دزدان دریایی و مروارید اندروید

Pirates & Pearls – A Match 3 Pirate Puzzle Game – بازی دزدان دریایی و مروارید اندروید

آماده شوید برای تنظیم بادبان ها همراه با دزد دریایی شجاع که در دریاهای آزاد قصد سفر دارد او از طریق صدها تن از سطوح منطبق با پازل پر از غارت گرانبها شما را به چالش خواهد کشید. ساختن کشتی های قدرتمند، غرق شدن در بنادر ثروتمند و ساخت معادن طلا در حالی که شما با مهارت های خود به تکمیل پازل ها می پردازید امکان پذیر خواهد بود. همه آنچه گفته شد را می توانید در بازی جدید و زیبای Pirates & Pearls: A Treasure Matching Puzzle تجربه کنید و از مراحل پازلی آن لذت ببرید.

این بازی سرگرم کننده پازلی را استودیوی بازی سازی G5 Entertainment برای سیستم عامل اندروید طراحی و در بهترین مارکت ها از جمله گوگل پلی منتشر کرده است. امتیاز بازی 4.5 از 5.0 نمره بوده و تاکنون بیش از 1 میلیون دریافتی در سراسر جهان داشته است.

شاید بازی های دیگری نیز با محتوای دزدان دریایی یا Pirates ساخته شده باشد اما آنچه که Pirates & Pearls در اختیار شما قرار خواهد داد بی شک تحسین بر انگیز است. مراحل بی نظیر که در آن پاز%

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: G5 Entertainment
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
لیست تغییرات
  • رویداد کریسمس - سفر از طریق 50 سطح جدید در نقشه جشن کریسمس.
  • یک بسته تقویت کننده پاداش خواهید گرفت!
  • رفع و بهبود مشکلات جزئی.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.