خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Zombie Sniper: Evil Hunter v1.8 بازی تک تیرانداز زامبی: شکارچی شیطان اندروید

Zombie Sniper: Evil Hunter – بازی تک تیرانداز زامبی: شکارچی شیطان اندروید

هنگامی که ویروسی بد در این دنیا گسترش می یابد، شما تبدیل به یکی از بازماندگان می شوید. هنگامی که با شر بیشتر و بدتری رو به رو شوید، باید قوی تر از همیشه باشید. شما هیچ برنامه ریزی برای پلن B نکرده اید و این تا حدودی مشکل ساز است. Zombie Sniper: Evil Hunter یک بازی FPS است که می تواند به شما اجازه شکار انواع مختلف زامبی ها را از طریق انواع سلاح های متفاوت را دهد.

وقتی اسلحه خاصی را حمل می کنید می توانید مهارت های خاصی را نیز بدست آورید. همچنین برخی از سلاح های سطح بالا می توانند زامبی ها را با اثرات ویژه ای از بین ببرند. کلت، اسلحه کمری، تفنگ ساچمه ای، کلاش، سلاح لیزری، پرتاب کننده نارنجک، شما می توانید یکی از میان مجموعه ای عظیم را مناسب برای رسیدگی به وضعیت خاص خود انتخاب کنید. در میان این مجموعه برخی از سلاح های قدرتمند وجود دارد که می توانند تجربه تیراندازی هیجان انگیز را به شما منتقل سازند.

این بازی سرگرم کننده اکشن را استودیوی بازی سازی GunBattle&ZombieShooters Games Inc برای سیستم عامل اندروید طراحی و در بهترین مارکت ها از جمله گوگل پلی منتشر کرده است. امتیازی که منتقدان به این بازی داده اند 4.3 از 5.0 نمره بوده و تاکنون بیش از 1 میلیون دریافتی در سراسر جهان داشته است.

علاوه بر حالت عادی، شما می توانید برخی از حالت های مختلف دیگر را با تجربه های تصویربرداری جذاب، بازی کنید. به عنوان مثال، شما می توانید لذت بیشتری را در یک صحنه تیراندازی و کشتار، در حالت تک تیر انداز احساس کنید. رئیس زامبی می تواند فشار بیشتری را به شما وارد کند؛ تنها راه شکست دادن او، وارد کردن ضربه به سمت راست بدن و جایی که ضعیف است، گلوله ها را آنجا بنشانید.

ویژگی های بازی Zombie Sniper :

  • در پشت سلاحی تک تیراندازی قرار گیرید
  • در میدان نبرد به صورت یک تکاور عمل کرده و پیشروی را آغاز کنید
  • مجموعه ای بی نظیر از سلاح های خاص
  • رئیسان قدرتمند زامبی ها فشار زیادی وارد خواهند کرد
  • بسیاری در تعاملات در صحنه وجود دارد
  • صدا گذاری شگفت انگیز و مناسب
  • گرافیک منحصر به فرد و زیبا

راهنمای نصب بازی :

  1. فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  2. بازی را اجرا کنید.

Zombie Sniper: Evil Hunter - بازی تک تیرانداز زامبی: شکارچی شیطان

Zombie Sniper: Evil Hunter

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.