خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Adalet Namluda: Afrin 1.5 بازی عدالت نملودا: عفرین اندروید

Adalet Namluda: Afrin – بازی عدالت نملودا: عفرین اندروید

قرار است تا با بازی جدید و زیبای Adalet Namluda: Afrin به کشور ترکیه سفر کرده و یکی از نیروهای نظامی و کماندوی آنها شوید. بازی با توجه به سطح کاربران می تواند آنها را در قالب نیروهای ویژه ژاندارمری (JOH)، عملیات ویژه پلیس (POH)، به مبارزه با دشمنان بفرستد و یا آنها را به عنوان Berets Berets کماندویی بوردو به ماموریت های نشدنی ارسال کند. شخصیت خود را با بسیاری از چیزهایی مختلف مانند کلاه، جلیقه های فولادی، ابزار استتار، تقویت کنید.

این بازی سرگرم کننده اکشن را استودیوی بازی سازی Rigbak Games برای سیستم عامل اندروید طراحی و در بهترین مارکت ها از جمله گوگل پلی منتشر کرده است. امتیازی از سوی منتقدان به این بازی داده نشده و تاکنون بیش از 100 دریافتی در سراسر جهان داشته است.

هر بازی جنگی همچون World War Heroes WW2 Online FPS بخشی برای انتخاب سلاح های مختلف دارد و این مورد را نیز می توانید در بازی جدید و زیبای Adalet Namluda: Afrin مشاهده کرده و در هر ماموریت از میان موارد مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای پیروزی در هر نبرد می توانید از شیوه های تبهکارانه، تک تیراندازی و موارد هوشمندانه استفاده کنید تا به پیشروزی نزدیکتر شوید. گیم پلی بی نظیر همراه با محیط جنگی پویا و بین المللی باعث خواهد شد تا کاربران برای ساعت ها سرگرمی داشته و تصاویر شگفت انگیز چشمان آنها را به صفحه خیره کند.

ویژگی های بازی Adalet Namluda: Afrin :

  • در نقش های مختلف به مبارزه مشغول شوید
  • کاراکتر خود را شخصی سازی کنید
  • سلاح های مختلف را در دست گیرید
  • شیوه های جذابی برای پیروزی وجود دارد
  • ماموریت ها را تکمیل کنید و پاداش دریافت کنید
  • صدا گذاری شگفت انگیز و مناسب
  • گرافیک منحصر به فرد و زیبا

راهنمای نصب بازی :

  1. فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  2. پس از دریافت فایل دیتا و خارج سازی از حالت فشرده پوشه com.RigbakGames.AdaletNamludaAfrF را در مسیر Android / Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا کنید.

Adalet Namluda: Afrin - بازی عدالت نملودا: عفرین

Adalet Namluda

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Rigbak Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (2 دیدگاه)
سعید 2 تیر 1397 پاسخ

بازی افلاینه وخواسته شبیه قهرمانان جنگ جهانی دوم بسازه اما تنوع گیم پلی اونو نداره واسلحه های بازیهم تنوعش خیلی کمه وزبان بازی ترکی است وعوض نشد.اما بازیه قشنگیه و سرگرم کننده وگرافیگ مناسب و تازه منتشر شده و کاملا جدید ه.ممنون

سعید 1 تیر 1397 پاسخ

سلام این بازیکه انشالله افلاینه؟