خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود PIXEL SHRINE JINJA 2.23.0 بازی معبد پیکسلی اندروید

PIXEL SHRINE JINJA باز معبد پیکسلی اندروید

 

PIXEL SHRINE JINJA بر اساس معابد سنتی معروف فرهنگ ژاپنی است و بازسازی این بناهای تاریخی را به روشی کاملاً جدید شبیه سازی می کند. فرصت نزدیک شدن به فرهنگ ژاپن گاهی آنقدرها هم که فکر می کنید چالش برانگیز نیست. بازی PIXEL SHRINE – JINJA به شما امکان می‌دهد تجربه کنید که ساختن معبدی در فرهنگ شینتو چگونه است. با بسیاری از عناصر انیمه جالب ترکیب کنید تا خسته کننده نباشید. شروع از مراحل اولیه تا انتها برای ایجاد زیباترین معبد. طرح های زیادی وجود دارد که می توانید از همین الان شروع به کار کنید.

نه تنها معبد بلکه عوامل محیطی اطراف را نیز می توان تغییر داد. گیاهان بزرگ ایجاد کنید تا به کل معبد سرزندگی بیافزایید. برای تزئین و افزودن رنگ های بیشتر، گل های بیشتری را در موقعیت های مختلف بکارید. گزینه های اضافی برای ایجاد یک رودخانه یا دریاچه در کنار معبد وجود دارد. شما می توانید این جزئیات را بسیار شبیه به زندگی واقعی تشخیص دهید. معبدها معمولاً در یک جنگل قرار دارند. در جنگل انواع مختلفی از گل ها وجود دارد. گاهی اوقات یک گذرگاه رودخانه وجود دارد. توسعه دهندگان سعی کرده اند صحنه یک معبد را در بازی PIXEL SHRINE JINJA به صورت واقعی و واضح بازسازی کنند.

سبک ها و طرح های زیادی از معابد در بازی وجود دارد. بیشتر آنها به عنوان برگرفته از طرح های معابد واقعی قابل تشخیص هستند. ساخت معابد نیز برای کارهای اضافی دیگر ضروری است. ما مکان مناسبی را برای قرار دادن دروازه توری پیدا خواهیم کرد تا زیبا باشد و زمین را از جهان ارواح جدا کند. همچنین قرار دادن فانوس ها در همه جای معبد ضروری است. نه تنها برای اهداف تزئینی، بلکه چیدمان دروازه ها و اشیاء نیز به اجرای بسیاری از اقدامات ایمنی برای دفع شر کمک می کند. فدائیان معبد می توانند راحت تر و ایمن تر به معبد دسترسی داشته باشند.

 

دانلود بازی PIXEL SHRINE JINJA بینهایت

دانلود بازی PIXEL SHRINE JINJA مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: KaguraTech
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.