خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Puzzle Spy 7.2 بازی پازلی جاسوس اندروید

Puzzle Spy بازی پازلی جاسوس اندروید

 

در بازی Puzzle Spy جاسوس باید در کارهای ضروری شرکت کند. آنجاست که آقایان ما سرعت خود را نشان می دهند. نرده های امنیتی با صدها نگهبان؟ برای کسی که ذهن درخشانی مثل شما دارد مهم نیست. آیا سلاح ها و تله های خطرناک قبلا ساخته شده اند؟ این یک معامله بزرگ نیست زیرا می توانید به سرعت آن را مدیریت کنید. با همه چیزهایی که دارید نشان دهید که یک نماینده خوب هستید. یک مسابقه پوزیشن هیجان انگیز به طور رسمی از این لحظه آغاز می شود.

یک نیروی جنایتکار خطرناک یک زیبایی ثروتمند را ربوده است. آنها به کمک یک جاسوس افسانه ای و مبتکر مانند شما نیاز دارند. با تبدیل شدن به یک جاسوس زیبا، بر چالش‌های فکری فوق‌العاده دشوار غلبه می‌کنیم. به او کمک کنید قفل درهای بسته دشمن را باز کند. اهداف نزدیک را در مرکز نابود کنید. از تله هایی که برای اطمینان از ایمنی ترتیب داده شده اند، اجتناب کنید. با موفقیت زیبایی را نجات دهید و در چالش برنده شوید. در پازل های زیر چیزهای پیچیده ای همچنان در انتظار شماست. آنها را کامل کنید و آنچه را که می توانید بخرید به دست آورید. آنها به شما کمک می کنند تا تاریخچه جدیدی بسازید.
مجموعه ای از عوامل

می‌خواهید الگوی نماینده‌تان چه باشد؟ اگر نمی توانید انتخاب کنید، بازی Puzzle Spy صدها نفر مختلف دارد. هر کدام دارای توانایی منحصر به فردی هستند که از انسان های معمولی، از ظریف گرفته تا شلخته و یا جنگجویان بزرگ، پیشی می گیرد. می توانید از طریق پازل ها جوایز جمع آوری کنید و شخصیت های مورد علاقه خود را خریداری کنید. برخی از شخصیت ها برای باز کردن قفل آنها از شما می خواهند که عضو vip باشید. برخی از شخصیت ها را می توان با تماشای ویدیو برای مدتی به دست آورد. شما همچنین می توانید برای پذیرایی از افراد هیجان انگیز شرکت کنید. بنابراین بیایید یک سبک جاسوسی ایجاد کنیم که هیچ کس تا به حال ندیده است.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

دانلود بازی Puzzle Spyمود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Springcomes
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.