خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود دیوار Divar 11.3.3 نرم افزار خرید و فروش کالا های دست دوم در اندروید

Divar دیوار |نرم افزار خرید و فروش کالا های دست دوم در اندروید

Divar – دیوار نرم افزار کاربردی و حرفه ای و کاملا ایرانی می باشد که به دست برنامه نویسان خوب کشورمان نوشته شده است و یکی از موفق ترین نرم افزار های ایرانی می باشد . اطراف خود را نگاه کنید و وسایلی را که دیگر به آن ها نیاز ندارید یا میخواهید جدید تر آن را بخرید بدون واسطه و هزینه اظافی بفروشید .این نرم افزار همانند بازارچه و نیازمندی های آنلاین باما می باشد که در سراسر ایران شما می توانید کالا های دست دوم خود را در آن برای فروش قرار دهید و یا وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید و بخرید .هر چیزی که بخواهید در دیوار پیدا می شود:

ماشین ,ملک ,وسایل آشپزخانه ,دوچرخه ,تلفن همراه و …. . شما می توانید آگهی های خود را از طریق دستگاه های اندرویدی , IOS و وب سایت بر روی دیوار بچسبانید و از طریق ایمیل ,پیامک و تماس با خریدار ارتباط بر قرار کنید .دیگر نگران کمبود جا در خانه خود نباشید ,همین حالا دیوار را دریافت کنید و وسایل اضافی خود را به صورت آگهی روی آن بچسبانید تا در کمتر فرصت اجناس خود را بفروشید .لازم به ذکر است دیوار شامل 39 شهر از جمله تهران ، مشهد ، اصفهان ،تبریز ، کرج ، شیراز ، اهواز ، قم ، کرمانشاه ، ارومیه ، زاهدان ، رشت ،کرمان ، همدان ، اراک ، یزد ، اردبیل ، بندرعباس ، اسلام‌ شهر ، قزوین ، زنجان ، خرم آباد ، سنندج ، گرگان ، ساری ، کاشان ، بروجرد ، دزفول ، آبادان ، نجف‌ آباد ، بجنورد ، بوشهر ، بیرجند ، ایلام ، شهرکرد ،سمنان ، بندر ماهشهر ، یاسوج و کیش می باشد

ویژگی های Divar:

درج آگهی به صورت رایگان
دارای رابط کاربری ساده
دارای پشتیبانی قوی
دسته بندی لوازم خانگی ، لوازم الکترونیکی ، وسایل نقلیه ، کسب و کار ، شخصی

Divar

Divar

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Divar
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.