خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Monster Arena 0.2.2 بازی مانستر آرنا اندروید

Monster Arena بازی مانستر آرنا اندروید

 

در بازی Monster Arena تبدیل به کسی شوید که می تواند موجودات خارق العاده ای را کنترل کند. از چیزهای بزرگتر برای تعقیب اجسام با اندازه کوچکتر استفاده کنید. از هر چیزی که می توانید برای برنده شدن در بازی استفاده کنید. در اشیاء ناخودآگاه تجسم پیدا کنید تا آنها را به زندگی بازگردانید. این بدن کامل شما برای تاثیر فیزیکی بر دشمن خواهد بود. مهارت ها نه تنها حول محور حمله می چرخند، بلکه در دفاع نیز بسیار مفید هستند. برای شخصیت هایی با جثه بزرگ، هل دادن حریف به لبه و افتادن در آب نیز ایده خوبی است. وقتی در حالت روح هستید، هیچ چیز نمی تواند به شما آسیب برساند.

پس از برنده شدن، این فرصت را دارید که قفل شخصیت های جدید را باز کنید. بازنده ها استقبال نمی شوند و چیزی برای دادن به آنها نخواهند داشت. همچنین پاداش هایی مانند دستیاران خوب برای بازیکنانی که تازه شروع به کار کرده اند یا پس از بردهای پیاپی در نظر گرفته می شود. توجه داشته باشید که حتی در حالت روح، هیچ کس نمی تواند به شما آسیب برساند، اما آنها می توانند به شما شلیک کنند و مستقیماً شما را از میدان خارج کنند بدون اینکه حتی یک قطره خون بریزید. طلسم‌های قدرتمندتر را می‌توان در سطوح بالاتر باز کرد، اگر واجد شرایط کافی برای رسیدن به آنها باشند. مهارت و شانس دو کلید مهم برای برنده شدن هستند.

در بازی Monster Arena با دیدن اینکه بشریت برای حمله از بعد دیگر ناتوان به نظر می رسید، ارواح برخاستند و برای محافظت از این مکان با هم متحد شدند. آنها با قدرتی برابر با قدرتمندترین خدایان، بسیاری از سربازان دیگر را نابود کردند و خسارات بی شماری به آنها وارد کردند. اما با حیله گری و حیله گری رهبران بی رحم، نقشه ای دقیق برای یافتن نقاط ضعف قهرمانان اندیشیده می شود. آنها با عقل برتر خود به هنر پیوند دادن روح و دستکاری روح برای کار برای آنها مسلط شده اند. بنابراین، با آن روش ها، نیروهای شیطانی در جنگ پیروز شدند.

آنها از توانایی خود برای دستکاری ماده استفاده کردند و عرصه هایی با دایره های زیادی که از کوچک به بزرگ به هم پیوسته بودند ایجاد کردند. آنها می چرخند تا از نظر روانی ضعیف را تحت تأثیر قرار دهند و مسابقات ناقصی داشته باشند. اما این حرکات توهم هستند و تاثیری روی بازی ندارند. این مکان ساخته شده است تا روح های جنگجو وارد ارواح بی روح شوند و تا سر حد مرگ با یکدیگر بجنگند. به نظر می رسد این وحشتناک ترین شکنجه و لعنت زمانی است که هم تیمی ها یکدیگر را سلاخی می کنند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
دانلود Monster Arena

دانلود بازی Monster Arena مود شده

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Yso Corp
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.