خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Unciv 4.6.14 بازی آنسیو اندروید

Unciv بازی آنسیو اندروید

 

بازی Unciv به شما کمک می کند تا قدرتمندترین و مهم ترین تمدن های این قاره را بسازید. آنها با ایجاد از ابتدایی ترین شروع خواهند کرد. حوزه نفوذ خود را با جاه طلبی بی حد و حصر به مکان های دیگر گسترش دهید. لطفاً آن را طوری بسازید که هرکسی کار شما را ایده آل برای کار کردن ببیند. قدرت چیزی است که به ناچار در طول زمان به دست خواهید آورد و احتمالاً بیشتر. همه دشمنان هیچ شانسی برای ایستادن در راه شما نخواهند داشت. این تنها آغاز یک امپراتوری خواهد بود که بر زمین تسلط خواهد داشت.

استراتژی عبارتی است که مدتها قبل دیگر برای ما عجیب نبود. ما به یک انتخاب نسبتاً محبوب در این ژانر خواهیم رسید که بازی Unciv است. این بازی سبک طراحی نسبتا ساده ای دارد و بر روی اعداد تمرکز دارد. بازیکنان با آنچه در صفحه نمایش آنها نمایش داده می شود تعامل خواهند داشت. کاری کنید که همه چیز برای شما کار کند و کار کند. هیچ تصویر زیبایی وجود ندارد، هنگام بازی باعث ناراحتی نشوید. تنها کاری که باید انجام داد تا بر کل جهان حکومت کند.

در ابتدا، شما صاحب یک زمین کوچک برای سرمایه گذاری در توسعه خود خواهید شد. بازیکن باید کارهای لازم را برای ایجاد یک محصول از این سرزمین انجام دهد. از منابع موجود در اطراف برای تولید سود بهره برداری کنید. پس از داشتن مقدار مشخصی پول، می توانید به فعالیت های دیگر بپردازید. ایجاد یک خط نظامی قوی برای محافظت از ملت در برابر تهدیدات. حتی برای گسترش قلمرو خود به سرزمین های دیگر حمله کنید. بعداً کل قاره تسلیم گسترش وحشتناکی خواهد شد که شما به ارمغان می آورید. دشمن باید از آنچه که یک امپراتوری ایجاد می کند عقب نشینی کند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود Unciv

دانلود بازی Unciv مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Yair Morgenstern
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.