خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Hero Survival IO 1.1.3 بازی بقاء قهرمان اندروید

Hero Survival IO بازی بقاء قهرمان اندروید

 

در بازی Hero Survival IO باید با هیولاها مبارزه کنید تا راه بازگشت به زمین را پیدا کنید تا ماموریت خود را انجام دهید. زمانی که به یکی از قهرمانانی تبدیل شوید که برای زندگی می جنگند، یک ماموریت بقا خواهید داشت. آنها کاربران ماشین های فضا-زمان برای سفر در ابعاد چندگانه هستند. اما دستگاه خراب است و آنها به مرور زمان در دنیای بیگانه گم می شوند. هیولاهای تهاجمی زیادی وجود دارند که بدون هشدار به قهرمان حمله می کنند. بنابراین قهرمان باید برای زندگی با آنها مبارزه کند و راهی برای فرار پیدا کند. برای بقا با قهرمانان در سیاره هیولاهای وحشی مبارزه کنید.

انسان‌ها توانسته‌اند ماشینی بسازند که به آنها کمک می‌کند در ابعاد مختلف سفر کنند. با این حال، دستگاه هنوز آزمایش نشده است و تعداد کمی جرات پذیرش این کار خطرناک را دارند. اما برخی از افراد شجاع جرات می کنند از ماشین فضایی بالا بروند و به سفر بروند. آنها جرأت کردند خود را قربانی کنند تا قابلیت اطمینان دستگاه را آزمایش کنند. و سفر فضایی آنها به آرامی پیش می رود تا اینکه به سیاره ای عجیب و غریب می رسند. دستگاه مسافرتی در نهایت ناپایدار می شود و قهرمانان مجبور می شوند در زیر زمین فرود آیند. به قهرمانان بپیوندید تا راهی برای زنده ماندن پیدا کنید و راز سقوط کشتی کروز را کشف کنید.

در بازی Hero Survival IO شما زمانی به جنگ قهرمانان پیوستید که در طول سفرشان با حادثه ای مواجه شدند. هدف آنها از صعود به سفینه فضایی آزمایش دقت آن بود. اما سفر آنها تا زمانی که به یک سیاره رسیدند به نظر موفقیت آمیز بود. به نظر می رسد این مکان سیگنالی می دهد که کشتی را از کار می اندازد و آن را متوقف می کند. قهرمانان مجبور می شوند در زیر زمین فرود آیند تا برای تعمیر سفینه فضایی کمک بگیرند. با این حال، تنها پاسخ ظاهر شدن هیولاها و حملات آنها بود. به نظر می رسد آنها متوجه چیزی شده اند. هدف بازگشت برای محافظت از زمین است.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی Hero Survival IO

دانلود بازی Hero Survival IO مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Zetylios Legend
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.