خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Survivor In Rainbow Monster 1.2.4 بازی هیولای رنگین کمان اندروید

Survivor In Rainbow Monster بازی هیولای رنگین کمان اندروید

Survivor In Rainbow Monster یک بازی اکشن با ماجراجویی در یک پارک شهری شبح وار است. به عنوان یک کودک بی نام که در راه مدرسه ربوده می شود، بازی کنید. این کودک را به یک شهربازی به نام پارک شبح وار بردند. این مکان وسیع است، با پیچ هایی مانند هزارتوی عجیب. مواجهه با موقعیت های بالقوه تهدید کننده زندگی. هنگامی که با عنصر هیولا همراه است بسیار ترسناک به نظر می رسد. اما بازیکنان به دلیل صحنه های خنده دار و بدون عناصر ترسناک مطمئن هستند. بدترین سناریو فقط له شدن توسط پای یک هیولا است.

پس از دستگیری و آوردن بازیکنان به اینجا، بازیکنان باید راهی برای زنده ماندن در پنج شب بازداشت بیابند. هر شب یک کار حواس پرت برای بازیکن وجود دارد که باید بدون شکست بر آن غلبه کرد. علاوه بر تکمیل تلاش، بازیکن همچنین باید از هیولاهایی که در اینجا سرگردان هستند پنهان شود. اگر وجود شما را تشخیص دهند یا حضور شما در نزدیکی آنها باشد، به سرعت شما را با پاهای خود له می کنند. بازیکنان می توانند هر زمان که یک هیولای رنگین کمان در نزدیکی شما ظاهر شود، مطمئن باشند. صداهایی وجود خواهد داشت که حضور آنها را نشان می دهد. هر هیولای رنگین کمان مربوط به صدای وحشتناک متفاوتی است.

از آنجایی که در بازی Survivor In Rainbow Monster زمین بازی ملک عمومی است، کودکان ربوده شده دیگری نیز به اینجا خواهند آمد. بازیکنان فقط باید شخصیت با نام سبز رنگ بالا را دنبال کنند و آن را کنترل کنند. این شخصیت شماست، بازیکن باید به طور خودکار منطقه را کاوش کند، بنابراین هیچ نقشه ای در اینجا ارائه نمی شود. علاوه بر چشم انداز درختان در هم آمیخته با جاده های خاکی قهوه ای. اتاق هایی در داخل با جعبه های زیادی از چیزهای پراکنده وجود دارد، مبلمان در همه جا قرار داده شده است. جعبه های مقوایی وجود دارد که بازیکنان می توانند از آنها به عنوان پناهگاه در برابر هیولاها استفاده کنند. بازیکن جعبه های روی زمین را با دکمه ای در گوشه سمت راست که تصویری از یک جعبه کوچک دارد جمع می کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود Survivor In Rainbow Monster

دانلود بازی Survivor In Rainbow Monster مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Great Arcade Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.