خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Ski Safari 1.5.4 بازی زیبای اسکی سواری سافاری اندروید

Ski Safari – نسخه اول بازی زیبای اسکی سواری

بازی با گرافیک بسیار بالا و زیبا اسکی سواری در سواحل یخی . Ski Safari نسخه اول بازی محبوب و نام آشنای اسکی سافاری از استودیوی بازیسازی Defiant Development برای دستگاه های اندرویدی است . به طور کلی در این بازی شما در نقش شخصیت های مختلف و دوست داشتنی بر انواع وسایل مختلف سوار می شوید و به اسکی سواری در مکان های مختلف می پردازید! داستان بازی فردی به نام Ivan را دنبال می کند که به قله کوه های آلپ صعود می کند و به دلیل خستگی زیاد در محل ها و کمپ های بین راهی به خواب عمیقی فرو میرود

و امان از دل غافل که …! شاید یکی از آرزو های هر فرد این باشد که روزی به کوهستان های دور و برفی رفته و در آنجا در کمپ های سر راهی در کوهستان به مدت ۳ شب بماند و در هوای خنک و پاکیزه کوهستان تنفس کند و هوای پاک را برای تک تک سلول های بدن خود فراهم نماید! اما به نظر شما نباید به عواقب آن فکر کرد ؟! یکی از عواقبی که ممکن است اتفاق بیفتد این است که بهمنی به عظمت یک دریاچه برف به سمت شما بیاید و شما مجبور باشید که وسایل خود را رها کرده و با اسکی های خود به سفری با اسکی (Ski Safari ) رفته و خود را از بهمن های برفی با آن عظمت نجات دهید! بله با یک بازی مهیج و عالی روبرو هستید !

ویژگی ها Ski Safari:

کنترل آسان بازی
اسکی سواری با گرافیک بسیار زیبا
دارای افکت های زیبای بهمن برای واقعیت گرایی بازی
دارای حیوانات مختلف که زیبایی خاصی به بازی میدهند

تغییرات در این نسخه:

بهینه سازی های مختلف برای ساپورت دستگاه های جدید و دستگاه های با اندروید 6 .

 

Ski Safari - نسخه اول بازی زیبای اسکی سواری

Ski Safari

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Defiant Development
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.