خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Smart AudioBook Player 7.0.0 برنامه پخش کننده کتاب هوشمند اندروید

Smart AudioBook Player برنامه پخش کننده کتاب هوشمند اندروید

برنامه Smart AudioBook Player یک ابزار مفید و ضروری برای پخش کتاب های صوتی شما بر روی سیستم عامل اندروید است که توسط تیم توسعه دهنده Alex Kravchenko برای این سیستم عامل عرضه شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود تا از پیشرفته ترین امکانات این پخش کننده که در هیچ برنامه مشابه ای وجود ندارد استفاده کنید. شما قادر خواهید بود تا پس از انتقال کتاب های صوتی به گوشی تلفن همراه خود این برنامه را باز کرده و سپس بر اساس معیار های متفاوت و دلخواه تان کتاب های صوتی را پخش کرده و به آنها گوش کنید. با استفاده از این برنامه می توانید سرعت پخش را دستکاری کرده و آن را به دلخواه خود کم و زیاد کنید.

شما همچنین می توانید برای هر کاراکتری که در کتاب وجود دارد یک لیست مخصوص درست کرده و سپس داستان هر کاراکتر را به صورت جداگانه گوش کنید تا لذت دو چندانی از گوش دادن به کتاب های صوتی ببرید. کتاب ها نیز قابل طبقه بندی هستند و می توانید دسته های مختلفی برای آنها انتخاب کنید. این برنامه به صورت هوشمند فعالیت می کند و اگر متوجه شود که شما در وسط گوش دادن به کتاب صوتی خود خوابتان برده است، دقیقا از همان قسمت پخش کتاب را متوقف کرده و در مراجعه بعدی به برنامه به شما این پیشنهاد را می دهد که پخش کتاب را از سر بگیرید. این برنامه همچنین دارای ویجت های مخصوص صفحه اصلی گوشی بوده که به پخش سریع تر کتاب های شما کمک میکند.


ویژگی های برنامه Smart AudioBook Player :

  • کنترل سرعت پخش کتاب
  • دسته بندی کتاب ها در ژانر های مختلف
  • ساخت لیست برای کاراکتر های کتاب ها
  • دارای ویجت های مختلف صفحه نمایش
  • توقف خودکار کتاب در صورت خواب افتادن

Smart AudioBook Player برنامه پخش کننده کتاب هوشمند اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Alex Kravchenko
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.