خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Tubi – Free Movies & TV Shows 4.3.1 برنامه تماشای فیلم اندروید

Tubi – Free Movies & TV Shows برنامه تماشای فیلم اندروید

برنامه Tubi – Free Movies & TV Shows یک اپلیکیشن سرگرم کننده برای مشاهده فیلم ها و سریال های تلویزیونی است که توسط تیم توسعه دهنده Tubi TV برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. با استفاده از این برنامه در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز می توانید دسترسی دائمی به برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی روز دنیا به همراه یک آرشیو قوی به صورت کاملا رایگان و قانونی داشته باشید. این برنامه هم اکنون توسط بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر دنیا دانلود شده و بر روی گوشی هایشان نصب شده است تا بتوانند به آسانی و بدون هیچ نگرانی به این آرشیو عظیم هنر هفتم دسترسی داشته باشند.

در این برنامه به صورت هفتگی فیلم ها و سریال های جدیدی به لیست تماشا اضافه می شوند، بنابرین شما هیچگاه سرگرم شدن توسط آن را از دست نخواهید داد. از هر ژانری که دوست داشته باشید فیلم ها و سریال های مختلفی در این برنامه قرار داده شده است، اگر امتیاز مجلات و سایت های مختلف برای شما مهم باشد، می توانید از بخش فیلتر کردن برنامه استفاده کرده و تنها آثاری که جوایز مختلفی را برنده شده اند و امتیاز بالایی در وب سایت IMDB دارند را تماشا کنید. کیفیت فیلم ها و سریال ها بر روی این برنامه HD بوده و می توانید حتی با سرعت پایین اینترنت نیز اقدام به تماشای برنامه مورد علاقه خود نمایید. شما می توانید لیست پخش شخصی خود را داشته باشید و تنها برنامه هایی را که به آنها علاقه مند هستید در صفحه اصلی برنامه مشاهده کنید که امکان تفکیک راحت تر برنامه را بدین صورت در اختیار شما قرار خواهد داشت.


ویژگی های برنامه Tubi – Free Movies & TV Shows :

  • تماشای فیلم و سریال های روز دنیا
  • آرشیو قوی و با کیفیت
  • کیفیت HD جهت تماشا
  • امکان فیلتر کردن سریال ها و فیلم ها
  • امکان ساخت لیست پخش شخصی
  • امکان جستجوی پیشرفته

Tubi – Free Movies & TV Shows برنامه تماشای فیلم اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Tubi TV
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.